• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Warsztaty Szczecin - V Warsztaty Modelarskie - 3-4 lutego 2018

OP
OP
Gerson

Gerson

Znany użytkownik
Reakcje
1.605 25 0
#24
Świetny ten faller car system! Ładnie sie to prezentuje, ozywia bardzo makiete, ale w tym autobusie na pętli to chyba bym sie zesrał albo oknem wyleciał :D
Dałbyś radę - zamontowana osłona z plexy by Cię ochroniła ;).

Widać, że wyszło super. Az wam zazdroszczę tej "zabawy". Tylko dlaczego ten Br442 DB Regio jest wykolejony na jednym ze zdjęć?
Bo się akurat tak nietypowo się wykoleił. Duża prędkość + wyjście z łuku na prostą + oraz jak się okazało słabe spasowanie dwóch sąsiadujących modułów = katastrofa. ;)
 
OP
OP
Gerson

Gerson

Znany użytkownik
Reakcje
1.605 25 0
#26
No, a łuki to mam nadzieję, że z flexów? A co do spasowania modułów to nie powinniście tego kontrolować np. robić, a potem łączyc moduły pasujące do siebie?
Łuki zgodne z normą FREMO (szyny 2,1mm - flexy), moduły były spasowane przed imprezą, ale jak to w życiu bywa: jeden "gość" przechodził pod modułami i przywalił w nie głową, moduły mogły być za słabo skręcone, a może wystąpił jakiś problem techniczny z szynobusem - czynników może być kilka. Ten skład miał jeszcze jedną podobną przygodę lądując w innej części makiety w lesie. Co ciekawe po obróceniu czoła pociągu skończyły się problemy z wykolejaniem się tego modelu.
 
Reakcje
42 4 10
#27
Łuki zgodne z normą FREMO (szyny 2,1mm - flexy), moduły były spasowane przed imprezą, ale jak to w życiu bywa: jeden "gość" przechodził pod modułami i przywalił w nie głową, moduły mogły być za słabo skręcone, a może wystąpił jakiś problem techniczny z szynobusem - czynników może być kilka. Ten skład miał jeszcze jedną podobną przygodę lądując w innej części makiety w lesie. Co ciekawe po obróceniu czoła pociągu skończyły się problemy z wykolejaniem się tego modelu.
To pechowy ten koleżka... A co do Br442 to pod żadnym warunkiem nie mów na to szynobus! To dwuczłonowy elektryczny zespół trakcyjny, a szynobusem można nazwać np. SA106. Możliwe, że po odwróceniu wszystko działało, bo coś niełączyło, albo wózek był trochę wykolejony?
 

Podobne wątki