Witam.
Znajomy poprosił mnie abym spojrzał do dawno niedziałającej Marklinowskiej BR Ae 6/6 kolei szwajcarskich. Powodem awarii okazał się urwany przewód zasilający od "buta". Po zlutowaniu śmiga aż miło. Tylko że światła wyglądają nieco dziwnie. Być może szwajcary tak mają? Otóż jak jedzie do przodu to świeci jedno dolne i jedno górne i jednocześnie wszystkie 3 światła z tyłu. Przy zamianie kierunku następuje zamiana świateł. Czy tak powinno być. Przyjrzałem się światłowodom i wygląda że są skonstruowane żeby tak własnie świeciło.
Co wy na to?
Znajomy poprosił mnie abym spojrzał do dawno niedziałającej Marklinowskiej BR Ae 6/6 kolei szwajcarskich. Powodem awarii okazał się urwany przewód zasilający od "buta". Po zlutowaniu śmiga aż miło. Tylko że światła wyglądają nieco dziwnie. Być może szwajcary tak mają? Otóż jak jedzie do przodu to świeci jedno dolne i jedno górne i jednocześnie wszystkie 3 światła z tyłu. Przy zamianie kierunku następuje zamiana świateł. Czy tak powinno być. Przyjrzałem się światłowodom i wygląda że są skonstruowane żeby tak własnie świeciło.
Co wy na to?