Dobudowano kolejne przyczółki:
Brakuje tylko bruku na jezdni i chodników.
Pod spodem, pod każdym torem będą jeszcze przycięte z wysokości blachownice TT i oświetlenie led.
Będę się musiał zgłosić do kolego Ostbahn po barierki na miarę
https://www.google.pl/maps/@51.1004...4!1s3lSRiSAZUr1RplayGyeaJg!2e0!7i13312!8i6656
Pierwsze przymiarki architektoniczne
PS.
Ciekawe zdjęcie i klimacik jaki mnie kęci: Przedwojenny Wrocław. Pod linkiem widok z pociągu na ul. Zielińskiego:
https://dolny-slask.org.pl/6590461,foto.html?idEntity=512625
Dziś - po działaniach dwóch największych urbanistów XX wieku tworzących tu na przełomie '44 i '45 - miejsce to niestety wygląda tak:
https://www.google.pl/maps/@51.1010...4!1sOAlixTEGrCq458U0c0p9cg!2e0!7i13312!8i6656
Brakuje tylko bruku na jezdni i chodników.
Pod spodem, pod każdym torem będą jeszcze przycięte z wysokości blachownice TT i oświetlenie led.
Będę się musiał zgłosić do kolego Ostbahn po barierki na miarę
https://www.google.pl/maps/@51.1004...4!1s3lSRiSAZUr1RplayGyeaJg!2e0!7i13312!8i6656
Pierwsze przymiarki architektoniczne
PS.
Ciekawe zdjęcie i klimacik jaki mnie kęci: Przedwojenny Wrocław. Pod linkiem widok z pociągu na ul. Zielińskiego:
https://dolny-slask.org.pl/6590461,foto.html?idEntity=512625
Dziś - po działaniach dwóch największych urbanistów XX wieku tworzących tu na przełomie '44 i '45 - miejsce to niestety wygląda tak:
https://www.google.pl/maps/@51.1010...4!1sOAlixTEGrCq458U0c0p9cg!2e0!7i13312!8i6656
Ostatnio edytowane: