Oto gotowiec. Układ oznaczony jako A-01 : Sterownik semaforów świetlnych.
Podstawowe cechy układu to:
:arrow: obsługa prawie wszystkich sygnałów występujących na semaforach na PKP (w tym sygnałów pulsujących, manewrów, sygnału zastępczego)
:arrow: sterowanie za pomocą jednego przycisku
:arrow: współpraca ze stykiem torowym lub kontaktronem
:arrow: jeden układ obsługuję 1 semafor i jego tarcze ostrzegawczą (lub powtarzacz)
:arrow: powolne wygaszanie komór semafora
:arrow: programowalny domyślny sygnał (ustawiany po jednym przyciśnięciu)
:arrow: automatyczne ustawianie sygnału stój (S1) po przejechaniu pociągu
:arrow: kompatybilność z semaforami firmy KLUBA (tymi w TT, których jeszcze nie ma też )
:arrow: prosty montaż - złącza typu ARK (na śrubkę)
:arrow: przewody podłączeniowy do semafora i tarczy z gniazdami typu GoldPin
:arrow: zasilanie już od 5V do 16V (stałego)
:arrow: zainstalowanie zajmuje kilka minut
:arrow: estetyczne wykonanie
:arrow: wymiary płytki: 47x 55
NIE WYMAGA INNEGO ZEWNĘTRZNEGO STROWANIA. ZERO DCC. JEDNE PRZYCISK :aniol:
Zaistalowanie zajmuje chwilę. Wystarczy podłączyć zasilanie, przycisk (Jedź) oraz kontaktron albo styk torowy (Stój).
Obsługa jest banalna. Ustawienie sygnału zezwalającego na jazdę wymaga pojedynczego naciśnięcia przycisku. Ustawienie sygnałyu zastępczego (czerwone + białe pulsujące) to 2 naciśnięcia. Jazda namewrowa to dłuższe nacisnięcie przycisku. Koniec. Sygnał stój ustawia się samoczynnie (styk torowy albo kontaktron) lub po naciśnięciu przycisku
Jakby co, to wszystko pisze w instrukcji obsługi...
Jeszcze tylko krótki FILM PREZENTUJĄCY DZIAŁANIE przykładowej aplikacji (na semaforze 4 komorowym i tarczy ostrzegawczej)
Układ jest oczywiście do kupienia
Podstawowe cechy układu to:
:arrow: obsługa prawie wszystkich sygnałów występujących na semaforach na PKP (w tym sygnałów pulsujących, manewrów, sygnału zastępczego)
:arrow: sterowanie za pomocą jednego przycisku
:arrow: współpraca ze stykiem torowym lub kontaktronem
:arrow: jeden układ obsługuję 1 semafor i jego tarcze ostrzegawczą (lub powtarzacz)
:arrow: powolne wygaszanie komór semafora
:arrow: programowalny domyślny sygnał (ustawiany po jednym przyciśnięciu)
:arrow: automatyczne ustawianie sygnału stój (S1) po przejechaniu pociągu
:arrow: kompatybilność z semaforami firmy KLUBA (tymi w TT, których jeszcze nie ma też )
:arrow: prosty montaż - złącza typu ARK (na śrubkę)
:arrow: przewody podłączeniowy do semafora i tarczy z gniazdami typu GoldPin
:arrow: zasilanie już od 5V do 16V (stałego)
:arrow: zainstalowanie zajmuje kilka minut
:arrow: estetyczne wykonanie
:arrow: wymiary płytki: 47x 55
NIE WYMAGA INNEGO ZEWNĘTRZNEGO STROWANIA. ZERO DCC. JEDNE PRZYCISK :aniol:
Zaistalowanie zajmuje chwilę. Wystarczy podłączyć zasilanie, przycisk (Jedź) oraz kontaktron albo styk torowy (Stój).
Obsługa jest banalna. Ustawienie sygnału zezwalającego na jazdę wymaga pojedynczego naciśnięcia przycisku. Ustawienie sygnałyu zastępczego (czerwone + białe pulsujące) to 2 naciśnięcia. Jazda namewrowa to dłuższe nacisnięcie przycisku. Koniec. Sygnał stój ustawia się samoczynnie (styk torowy albo kontaktron) lub po naciśnięciu przycisku
Jakby co, to wszystko pisze w instrukcji obsługi...
Jeszcze tylko krótki FILM PREZENTUJĄCY DZIAŁANIE przykładowej aplikacji (na semaforze 4 komorowym i tarczy ostrzegawczej)
Układ jest oczywiście do kupienia
Załączniki
-
171,8 KB Wyświetleń: 1.329
-
136,5 KB Wyświetleń: 1.330
-
87,4 KB Wyświetleń: 1.322
-
88,2 KB Wyświetleń: 1.308
-
88,1 KB Wyświetleń: 1.305
-
75,7 KB Wyświetleń: 1.285