Dzięki! Nurtuje mnie jeszcze kwestia techniczna rozwiązania prowadzenia linek do napędu rygla w przypadku tego typu napędów. Sądzę, że podchodzi to pod temat sterowania ruchem więc pozwoliłem sobie w tym temacie na zadanie pytania (co prawda chodzi mi bardziej o techniczne rozwiązanie, ale...).
Na fotce poniżej (tu Polanica Zdrój) widać rozjazd ze skrzynią rygla (po przeciwnej stronie do skrzyni napędu iglic) - fotka pochodzi ze strony http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial ... toid=49472 . Na fotce w żółtym okręgu zaznaczyłem fragment, o który mi chodzi. Obserwując owo wykonanie w terenie zastanawiam, się jak dokładnie ta linka napędu leci i wykombinowałem takie coś jak na schemacie poniżej...
Czy wygląda to właśnie tak jak schematyczny rysunek zrobiony przeze mnie? (załącznik).
Mógłby mnie ktoś oświecić?
Na fotce poniżej (tu Polanica Zdrój) widać rozjazd ze skrzynią rygla (po przeciwnej stronie do skrzyni napędu iglic) - fotka pochodzi ze strony http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial ... toid=49472 . Na fotce w żółtym okręgu zaznaczyłem fragment, o który mi chodzi. Obserwując owo wykonanie w terenie zastanawiam, się jak dokładnie ta linka napędu leci i wykombinowałem takie coś jak na schemacie poniżej...
Czy wygląda to właśnie tak jak schematyczny rysunek zrobiony przeze mnie? (załącznik).
Mógłby mnie ktoś oświecić?