A co to znaczy "nie w tej konfiguracji"?
Do napędu powinien być dołączony schemat podłączenia jego sterowania, który jest chyba niezależny od tego, gdzie się napęd wmontuje. Do napędu doprowadzone są trzy przewody (co widać na zdjęciach): jeden to wspólny powrót, pozostałe dwa to zasilanie jednej i drugiej cewki (do przestawiania napędu w jedną i w drugą stronę). Te dwa przewody podłącza się przez włączniki (najlepiej chwilowe), którymi podaje się napięcie na jedną lub drugą cewkę napędu. Który przewód jest który, powinno być opisane w instrukcji, ja nie znam tego napędu. Wyżej w tym temacie jest podane, gdzie można znaleźć informację o zasadach sterowania zwrotnicą. Do zasilania napędów zwrotnic zwykle stosuje się napięcie zmienne, 16 V. Te 18,8 V to pewnie mierzone bez obciążenia, ale nie powinno być problemem.
Podłączenie polaryzacji krzyżownicy nie jest konieczne, ale jest zalecane zawsze, niezależnie od systemu sterowania lokomotywami, ale faktem jest, że modele sterowane cyfrowo (DCC) są trochę bardziej wrażliwe na chwilowe przerwy zasilania.