Przedstawiamy obowiązujące ustalenia dla FremOe PL w skali 1:45.
Przyjmujemy międzynarodowy standard Fremo dla wielkości 0e oraz normę ustaloną i przyjętą w Europie (patrz plik w załączeniu).
Przyjmujemy profil 0e jako zmodyfikowaną (bez rowów, szerokość 500 mm, otwór 40 mm) wersję zalecaną przez Fremo Europe (rys. poniżej).
Szerokość profilu : 500 mm
Wysokość do góry szyny : 1300 mm + dodatkowo opcja na 1150 mm,
Minimlany promień łuków (wszystkich) : R = 900 mm (zalecany R = 1200)
Minimalny promień łuków dla terenów przemysłowych : R=600 mm (rozjazdy Peco R=610 mm)
Odległość między torami : 85 mm,
Długość maksymalnego składu pociągu : 1500 mm (zalecana 1200 mm),
Wysokość szyny : min. 1,8 mm (code 70) - max. 2,5 mm (code 100 = S 24)
Szyny : np. Peco code 75, Roco code 83
Koła : w standardzie H0 RP25 (np. oryginalne z Magic-Train Fleischmanna)
Śruby motylkowe i duże podkładki M6 (otwory d=10 mm),
Kolor skrzynek i nóg : RAL 7037
Profil FremOe z otworem d=40 mm lub z otworem na dłoń :
Przyjmujemy międzynarodowy standard Fremo dla wielkości 0e oraz normę ustaloną i przyjętą w Europie (patrz plik w załączeniu).
Przyjmujemy profil 0e jako zmodyfikowaną (bez rowów, szerokość 500 mm, otwór 40 mm) wersję zalecaną przez Fremo Europe (rys. poniżej).
Szerokość profilu : 500 mm
Wysokość do góry szyny : 1300 mm + dodatkowo opcja na 1150 mm,
Minimlany promień łuków (wszystkich) : R = 900 mm (zalecany R = 1200)
Minimalny promień łuków dla terenów przemysłowych : R=600 mm (rozjazdy Peco R=610 mm)
Odległość między torami : 85 mm,
Długość maksymalnego składu pociągu : 1500 mm (zalecana 1200 mm),
Wysokość szyny : min. 1,8 mm (code 70) - max. 2,5 mm (code 100 = S 24)
Szyny : np. Peco code 75, Roco code 83
Koła : w standardzie H0 RP25 (np. oryginalne z Magic-Train Fleischmanna)
Śruby motylkowe i duże podkładki M6 (otwory d=10 mm),
Kolor skrzynek i nóg : RAL 7037
Profil FremOe z otworem d=40 mm lub z otworem na dłoń :
Ostatnio edytowane: