Tam też przeszły chrzest bojowy pod względami technicznymi jak i sterowania. Wszystko dobrze się skończyło.
Szczerze gratuluję tej stacji. Jest wykonana przepięknie. Zastanowiło mnie czy rzeczywiście przy semaforach wjazdowych powinny stać trzystawne tarcze ostrzegawcze. Mimo, że nie raz bywałem na tej stacji nie mogę sobie przypomnieć czy tak było. Niezależnie jednak od tego jak było, rozumiem, że jako naczelnik stacji wystąpiłeś do DRKP w Rzeszowie aby stworzyć możliwość ułożenia przebiegów bez zatrzymania po dwóch torach głównych Twojej stacji - czy mógłbyś powiedzieć, które tory wybrałeś? Jest jeszcze jedna rzecz, która nie do końca pasuje do tak przepięknie wykonanej stacji - polskie strzały na tarczach ostrzegawczych powinny być białe z czerwoną obwódką. Zauważyłem też pewną nieprawidłowość - na jednym z powyższych zdjęć tarcza wskazuje sygnał Ot3 (czyli semafor, do którego odnosi się tarcza wskazuje sygnał Sr3 czyli wolna droga ze zmniejszoną prędkością), stojąc przy
zamkniętym
semaforze (wskazującym sygnał Sr1). To najpewniej pułapka systemu uzależnień, które zastosowałeś. Jestem noga z elektroniki i nie wiem co doradzić - może kilkukanałowy przełącznik przy semaforze wjazdowym aby sygnał Sr1 na nim przy okazji odcinał prąd od przelotowej tarczy ostrzegawczej? Można podpytać Szefa Wszystkich Szefów (Tomek K jakby ktoś nie wiedział) jak to zrobił na stacji Świerków Miasto (tam jest nawet jeszcze wyższy stopień wtajemniczenia, gdyż po nastawieniu sygnału "wolna droga" przy wjeździe tarcza przelotowa zostanie unieruchomiona do momentu skasowania sygnału bez względu na to, co się zrobi z semaforem wyjazdowym - tak jak na prawdziwej kolei).
Mam nadzieję, że moje słowa nie będą odbierane jako jakieś czepialstwo. Wbrew pozorom jest to najwyższy zachwyt, który chciałbym wyśpiewać ale maciupeńka kłujka powoduje, strach, że nie dam z siebie wszystkiego w tym opiewaniu Twojego kunsztu.
Pozdrawiam i podziwiam. Michał