Z
Będę budował giganta wąskotorowego Stację Sompolno.
W załączniku jest możliwie najbliższy oryginałowi układ stacji na segmentach z ułożonymi rozjazdami tak aby nie znalazły się na przecięciu skrzynek.
Rozjazdy R63 1:7. W tym roku powstaną skrzynki i zostanie ułożony materiał torowy.
Stacja będzie mobilna, w segmencie D3 jest dodany tor wyjazdowy w 4 kierunku którego nie było w oryginalnym układzie stacji. Układ powstał dzięki wstępnym opracowaniom Marcina Wojdy i jest możliwie najbardziej wierny stanowi faktycznemu. Co nie oznacza że nie zawiera błędów.
Zapraszam do komentowania a za uwagi poparte merytorycznie choćby nawet tylko obrazem pamięciowym będę wielce wdzięczny!
Na razie nie zamierzam ciąć ilości torów, skłaniam się do wykonania tej stacji jak najbardziej wiernie.
Będę wdzięczny za wszelkie foty, rysunki czy szkice lub cokolwiek co mogło by mi pomóc.
Na zdjęciach dostępnych daje się zlokalizować 3 wykolejnice, pewnie było więcej. Może ktoś z Was potrafi je zlokalizować?
Drugi temat to sygnalizacja... ztcw nie było, prawda?
Rozjazdy będą napędzane napędami najpewniej MTB ale.. nie będzie pulpitu tylko przełączniki chwilowe na czole modułu pod rozjazdem. Tak jak w realu trzeba będzie biegać do wajch
Zapraszam do dyskusji
Jeśli ktoś chce do rozważań plik w lepszej jakości zapraszam na pw.
W załączniku jest możliwie najbliższy oryginałowi układ stacji na segmentach z ułożonymi rozjazdami tak aby nie znalazły się na przecięciu skrzynek.
Rozjazdy R63 1:7. W tym roku powstaną skrzynki i zostanie ułożony materiał torowy.
Stacja będzie mobilna, w segmencie D3 jest dodany tor wyjazdowy w 4 kierunku którego nie było w oryginalnym układzie stacji. Układ powstał dzięki wstępnym opracowaniom Marcina Wojdy i jest możliwie najbardziej wierny stanowi faktycznemu. Co nie oznacza że nie zawiera błędów.
Zapraszam do komentowania a za uwagi poparte merytorycznie choćby nawet tylko obrazem pamięciowym będę wielce wdzięczny!
Na razie nie zamierzam ciąć ilości torów, skłaniam się do wykonania tej stacji jak najbardziej wiernie.
Będę wdzięczny za wszelkie foty, rysunki czy szkice lub cokolwiek co mogło by mi pomóc.
Na zdjęciach dostępnych daje się zlokalizować 3 wykolejnice, pewnie było więcej. Może ktoś z Was potrafi je zlokalizować?
Drugi temat to sygnalizacja... ztcw nie było, prawda?
Rozjazdy będą napędzane napędami najpewniej MTB ale.. nie będzie pulpitu tylko przełączniki chwilowe na czole modułu pod rozjazdem. Tak jak w realu trzeba będzie biegać do wajch
Zapraszam do dyskusji
Jeśli ktoś chce do rozważań plik w lepszej jakości zapraszam na pw.