Nie chciałbym być posądzany, że wtrącam się do dyskusji bardziej doświadczonych Kolegów, ale schemat przedstawiony na skrzynce ze zdjęcia pana Macieja jest w mojej ocenie prawidłowy.
Załączam zdjęcia, które znalazłem kiedyś w internecie. Autorem pierwszego z nich jest osoba, podpisująca sie pseudonimem "Peter81", a drugiego - chyba ja, ale głowy nie dam. Pomiędzy rozjazdami 1-2 oraz 2-4 nie ma żadnego dodatkowego połączenia, o którym mówi pan Adam, a drugi tor od strony Gliwic obecnie zakończony jest kozłem oporowym. Powiększając to zdjęcie widać za parowozem przy koźle dwie koleby. Tor ten w rzeczywistości wychodzi po za ogrodzenie stacji biegnąc " w trawę", a kozioł był kiedyś już po drugiej stronie drogi, idącej na tyłach lokomotywowni. (inaczej niż na planie z 1937-go, dostępnym w internecie i w publikacjach pana Soidy). Drugie zdjęcie pokazuje ten fragment stacji od drugiej strony, gdy fotograf stoi przy
wajsze nr 1.
Ponieważ dość często przejeżdżam tamtędy, gdyby była taka potrzeba, mogę zrobić nowe zdjęcia tego fragmentu stacji i powiesić na Forum.
Z hamulcowymi pozdrowieniami.
Michał