• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

BIAŁYSTOK CIEBACZKI (d. POPOWÓW FABRYCZNY)

Ostbahn

Znany użytkownik
Reakcje
3 0 0
#42
No właśnie zaglądam i jak mi mogła umknąć fota z budą SU45 :p
Noo nie powiem mimo że "odstawiona na złom" lub do kapitalnego remontu to podoba mi się :D taki obrazek na czasie... niestety :cry:

Super pomysł z tymi wagonami ;) Ile Ty masz hektarów na tą makiete? :D Pozazdrościć ;)
Powodzenia z kolejnymi "suczkami". Będę tu częściej zagladał hehe :D
 
OP
OP
bstok70

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.363 33 1
#43
Projekt M - Budowa toru roboczego do cięcia taboru przeznaczonego do kasacji

Prace by się nie zaczęły gdyby nie dostawa płyt popowe. Były one silnym bodźcem do podziałania choć trochę (drugim bodźcem był chwilowy brak surowego spojrzenia Żonki, która dziś musiała załatwiać kilka spraw poza domem :roll: ) Płyty są super i idealne dla mnie (spatynowane, pokruszone po prostu hit) Budowie toru na którym będzie się ciąć na złom tabor towarzyszyły smuteczki stojącego na drugim planie fiata. Chyba niesłusznie - roboty posuwają się bardzo powoli i bardziej prawdopodobne będzie totalne skorodowanie niż cięcie. Pojawił się też kolega Gawryluk, który dostał nową pracę - obsługa ładowarki. Próbował nawet dobrać kolor kombinezonu do sprzętu, na którym ma pracować.
 

Załączniki

OP
OP
bstok70

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.363 33 1
#47
Dzięki!!! Jeszcze nigdy nie dostałem tak wielu pochwał na raz :p . Aż mi się rękawy chcą zakasać. :D
Odciąg jest tymczasowy (to Viessmann i to wersja nie za bardzo polska). Jego miejsce zajmie klasyczny, polski odciąg KLUBY. Viessmannowski odciąg wisi na maszcie, który kupiłem przed chyba 15 laty. Mam jeszcze jeden taki i będzie on zamontowany przy drugim torze (teraz zabrakło mi czasu).
 

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.987 15 2
#48
Ja się nie będę wypowiadał bo ....
Bardzo podoba mi się naprężacz
A i pomysł złomowania Tak mi się podoba, że jak kolega Michał się zgodzi to na swojej makiecie też umieszczę taki motyw.
 
OP
OP
bstok70

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.363 33 1
#49
popowe napisał(a):
A i pomysł złomowania Tak mi się podoba, że jak kolega Michał się zgodzi to na swojej makiecie też umieszczę taki motyw.
No chyba żartujesz! To Twoje płyty mnie natchnęły, więc to raczej Ty jesteś ojcem (ewentualnie dziadkiem) pomysłu ;) Jeszcze raz dziekuję za frajdę jaką mi zgotowałeś.
 
OP
OP
bstok70

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.363 33 1
#51
Heloł :D . Dziś kilka fotek w związku z założeniem pierwszych wskaźników (tym razem We4a). Przy okazji zdjęcia jak to sobie wypbrażam w przyszłości - w przyszłości, bo sklejka się zdeformowała pod wpływem warunków atmosferycznych, poodpadały luty i nie mam prądu na szynach, a do hali przeglądów wjeżdża się ze spadkiem ze 2 promile. No cóż - strych. Wysięgniki w czsie mrozu tak powyginało, że ubłagałem Żonę aby najmniej uszkodzone fragmenty postawić na szafie w pokoju. :(
 

Załączniki

OP
OP
bstok70

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.363 33 1
#55
Witam :D . Jak doniosła miejscowa prasa, przetarg na obsługę Chłodni CRŻ-OP (Centralnej Rezerwy Żywności Oddział Popowów) oraz EC-2 (elektrociepłowni 2) wygrała firma ..... PCC Szczakowa! Ponieważ do stacji macierzystej jest bardzo daleko, oddelegowana BR232 będzie stacjonować w szopie Pop. Fabryczny (bardzo gościnnej dla obcych loków). Naprawy mają się odbywać na stacji macierzystej. Już w pierwszych dniach eksploatacji pojawiły się niespodziewane komplikacje. Mimo, że konwersji BR-ki dokonała bydgoska PESA, zaopatrując we wszystkie niezbędne urzadzenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego, to okazało się, że nie ma możliwości włączenia świateł manewrowych! Rano podesłano Ludmiłę do hali (fot. 1) podejrzewając jakąś prostą usterkę. Okazało się jednak, że w ogle nie ma takiego obwodu i po uzgodnieniu z naczelnikiem stacji ustalono, że jazda po torach stacyjnych odbywać się będzie na światłach pociągowych (Pc1) i na takich właśnie światłach, w nieco pochmurny ranek (fot 2) Ludmiła pojechała na jazdy próbne. Dopiero gdy wróciła wieczorem (fot 3) uroczyście wystawiono ją dla gapiów. To duże wydarzenie - BR232 jest bowiem najcięższym dieslem obsługiwanym w tutejszej lokomotywowni.

PS Znów ta sama sceneria - przepraszam :oops: Niestety -tak mnie męczą w robocie, że nie posuwają się moje prace nad modułami. Przyjeżdża tylko tabor. Kilka słów na temat moich wrażeń z jazdy zamieściłem w "Nowości 2010"
PS2 gbbsoft dziekuję za miłe słowo (no i skwitowanie a`la Kwinto)
PS3 ENki od P. Milosza ze Słowenii, jedna z silnikiem i dekoderem, druga doczepna (figurantka ;) )
 

tkarkady

Aktywny użytkownik
Reakcje
762 0 0
#60
bstok70 napisał(a):
PS Znów ta sama sceneria
Przy następnym remoncie pomaluj ściany na jasny błękit a na wysokości makiety przywal jakieś tło i odrazu wszystko się zmieni radykalnie , w końcu jak strych to chyba możesz :D
A Ludmiła w tych kolorach prezentuje się świetnie , w ogóle to ciężkie diesle mają to coś .. :D