Witam
. Jak doniosła miejscowa prasa, przetarg na obsługę Chłodni CRŻ-OP (Centralnej Rezerwy Żywności Oddział Popowów) oraz EC-2 (elektrociepłowni 2) wygrała firma ..... PCC Szczakowa! Ponieważ do stacji macierzystej jest bardzo daleko, oddelegowana BR232 będzie stacjonować w szopie Pop. Fabryczny (bardzo gościnnej dla obcych loków). Naprawy mają się odbywać na stacji macierzystej. Już w pierwszych dniach eksploatacji pojawiły się niespodziewane komplikacje. Mimo, że konwersji BR-ki dokonała bydgoska PESA, zaopatrując we wszystkie niezbędne urzadzenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego, to okazało się, że nie ma możliwości włączenia świateł manewrowych! Rano podesłano Ludmiłę do hali (fot. 1) podejrzewając jakąś prostą usterkę. Okazało się jednak, że w ogle nie ma takiego obwodu i po uzgodnieniu z naczelnikiem stacji ustalono, że jazda po torach stacyjnych odbywać się będzie na światłach pociągowych (Pc1) i na takich właśnie światłach, w nieco pochmurny ranek (fot 2) Ludmiła pojechała na jazdy próbne. Dopiero gdy wróciła wieczorem (fot 3) uroczyście wystawiono ją dla gapiów. To duże wydarzenie - BR232 jest bowiem najcięższym dieslem obsługiwanym w tutejszej lokomotywowni.
PS Znów ta sama sceneria - przepraszam
Niestety -tak mnie męczą w robocie, że nie posuwają się moje prace nad modułami. Przyjeżdża tylko tabor. Kilka słów na temat moich wrażeń z jazdy zamieściłem w "Nowości 2010"
PS2 gbbsoft dziekuję za miłe słowo (no i skwitowanie a`la Kwinto)
PS3 ENki od P. Milosza ze Słowenii, jedna z silnikiem i dekoderem, druga doczepna (figurantka
)