• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 Stacja CZUDEC

Patryk.P

Użytkownik
Nostalgia Za Parą
Ja również dziękuję za bardzo dużą porcję porad (y) na pewno się przydadzą;).... bardzo miło się podziwiało wasze dzieło...:rolleyes:

Wielkie dzięki za wspaniałą zabawę:LOL::LOL:


....z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy relacji:podstepny:(y)
 

Heniek_Star

Znany użytkownik
BGM
Prace na stacji Czudec mają się ku końcowi. Pozostało dopracowanie detali. Pytanie do fachowców i praktyków z uwzględnieniem znajomości i specyfiki kolejowej Polski ludowej. Czy składowanie drewna na placu ładunkowym w takiej formie ma sens (rozmiar, długość, sposób ułożenia )? Pomijam kwestie waloryzacji.
20180101_215617.jpg

20180101_215625.jpg
 
Ostatnio edytowane:
Wojtku w Piaskach gdzie mieszkam przy stacji kolejowej była składnica drewna.
Wyglądała podobnie jak na makiecie powyżej tzn. place składowe były przy drodze ,która biegła pomiędzy składami a torem.
Był też drugi większy plac na końcu tej drogi . Zazwyczaj składowano tam tzw. papierówkę (czyli pniaki pocięte po ok 1,2 m).
Drewno układane było na nieutwardzonych placach w podobny sposób jak na zdjęciu poniżej ( fotka zapożyczona z neta )
drewno.jpg

Na tym większym placu o którym pisałem wyżej były takie odstępy jak na fotce ,aby można było dojechać do poszczególnego rzędu.
Składowiska przy drodze posiadały jeden rząd pniaków jak na fotce z prawej strony.
Pozdrawiam serdecznie
 

Podobne wątki