• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ST44 w wielu odsłonach

Romek 222

Znany użytkownik
Reakcje
68 0 0
92 513 630 432-4.Nie wiem czyją własnością jest ta M62 ale barwy i miejsce po oznaczeniach podpowiadają mi że kiedyś należała do PCC Rail Szczakowa czyłi DB Schenker Rail PolskaPytanie czy czasem nie jest w drodze do NEWAG-u na modernizację (311D).Złapana 01.07.2015 w Bieruniu Nowym.
DSC_00774.jpg
 

Rokstedi

Znany użytkownik
PGM
Reakcje
1.506 0 0
1.jpg
2.jpg
2.jpg
Trwająca już przeszło rok modernizacja odcinka Tłuszcz-Warszawa na trasie Białystok-Warszawa, z całkowitym zamknięciem ruchu spowodowała w zasadzie reaktywację linii kolejowej nr32 Białystok-Czeremcha. Linia ta jest niezelektryfikowana skutkiem czego do obsługi przekierowanych na nią składów towarowych ściągnięto do białostockiej szopy znaczną liczbę lokomotyw ST44. Zauważyć należy fakt, że kierowane do Białegostoku lokomotywy to egzemplarze niezmodernizowane z oryginalnym dwusuwowym silnikiem. Pomimo, iż z początkiem prac remontowych na Podlasiu zaczęły się pojawiać również lokomotywy ST48, które są obecnie intensywnie eksploatowane, białostocka lokomotywownia jest miejscem gdzie można spotkać jednorazowo jedną z największych, o i ile nie największą, w Polsce liczbę niezmodernizowanych lokomotyw ST44. Dzięki intensywnej eksploatacji trakcji spalinowej tory białostockiej szopy są upaćkane smarami, olejami jak za dawnych lat, zachowując charakterystyczny i niepowtarzalny klimat.
 

Remaj12

Znany użytkownik
T M M
Reakcje
4.629 71 19
O ile się orientuję DB Schenker Rail Polska eksploatuje tylko 311D;)
Sprawdziłem i jak się okazało, DB Schenker Rail Polska jest w posiadaniu, oprócz 12 zmodernizowanych lokomotyw serii 311D, również jednej lokomotywy serii M62, która jest aktualnie oznaczona jako M62S-1241 (ex. V200.505). W 2010 roku odkupił ją od spółki PKT Holding Zabrze (M62-1241/ST44PTK-1241). Po rocznej eksploatacji, DBSRP wypożyczył ją spółce Orion Kolej, następnie trafiła w delegację do PUK Kolprem, choć formalnie pracowała nadal dla Orion Kolej. Ostatni epizod przed powrotem do DBSRP to praca w WAM Kamieniec Ząbkowicki. Niemalże 4-letnie "wygnanie" zakończyło się w marcu zeszłego roku. W tym czasie zmieniło się także na okres zaledwie miesiąca oznaczenie lokomotywy. Miesiąc po podjęciu pracy w WAM Kamieniec Ząbkowicki zmieniono oznaczenie na M62F-1241, a miesiąc później nadano M62S-1241, zaś w marcu zmieniono ponownie na M62-1241. (źródło: kolejowaklatka.org)

Poniżej kilka zdjęć:

- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,13502,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Piotr Kozłowski
- opis: "5 września 2006 - Piekary Śl. Szarlej. ex V200 505, ex CSD/CD 781 365"



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,30685,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: P.Banasz
- opis: "26 kwietnia 2007 - TEM2-092 z M62 na szlaku Radzionków Rojca - Piekary Ślaskie Szarlej."
- komentarz: Proszę spojrzeć na tarcze zderzakowe. Teraz już chyba wiadomo z jakiego egzemplarza Roco wzięło szerokość tarcz zderzakowych dla swoich modeli ;).



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,35811,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: suns23
- opis: "7 maja 2009 - Podg Długoszyn - Sosnowiec Maczki."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,54523,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: talouseq
- opis: "20 lipca 2010 - Nysa. ST44-1241 z pociągiem 635038 Rogoźnica- Dębica kieruje się w stronę Kędzierzyna-Koźla."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,56181,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: WojtekB.
- opis: "7 lipca 2011 - |Szlak podg.Radoszowy-podg.Panewnik| Ładowny skład prowadzony rodzynkiem Schenkerów do EC Tychy. Na tym trudnym szlaku pod względem ukształtowania terenu spowodowanym szkodami górniczymi kluczową role odgrywa popych. W tym wypadku tą rolę pełniła niewidoczna S-2124."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,65565,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Martin76_de
- opis: "13 kwietnia 2012 - Tytułowy Gagar wraz z TEM2-046 z pociągiem do Zdzieszowic opuszczają Dąbrowę Górniczą Towarową."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,65566,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Martin76_de
- opis: "13 kwietnia 2012 - Tytułowy Gagarin wraz z TEM2-046 i pociągiem do Zdzieszowic jedzie szlakiem Sosnowiec Dańdówka - p. odg. Stawiska. Pociąg w to miejsce z Dąbrowy Górniczej Towarowej jechał równe 2 godziny."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,79681,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Skupa
- opis: "21 maja 2013 - | Wrocław Mikołajów - podg Stadion | M62-1241 jeżdżący obecnie dla spółki WAM Kamieniec Ząbkowicki prowadzi próżne węglarki do Kłodzka, pociąg zbliża się do posterunku odgałęźnego Stadion i pojedzie dalej na Brochów w celu zmiany kierunku jazdy."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,79696,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Tekaj
- opis: "23 maja 2013 - Ostrów Wielkopolski | M62-1241 napycha ładowne węglarki w kierunku placu rozładunkowego. Całość przyjechała z tłuczniem, ze Ścinawki. Skład o godzinie 17.40 opuścił Ostrów, pojechał w stronę Kluczborka, następnie do Wrocławia i Ścinawki."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,89752,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Tekaj
- opis: "23 maja 2013 - Ostrów Wielkopolski | M62-1241 oczekuje na rozładowanie węglarek z kruszywem, które to chwilę prędzej podstawił. Widocznych w tle suwnic oraz szyn po których się poruszały już nie ma."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,79977,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Skupa
- opis: "25 maja 2013 - | Smardzów Wrocławski | M62-1241 WAMu z pociągiem relacji Ścinawka Średnia - Olesno oczekuje w Smardzowie na możliwość wjazdu do wrocławskiego Brochowa w celu zmiany kierunku jazdy."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,79905,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Idar
- opis: "28 maja 2013 - |Wrocław Mikołajów-Podg.Stadion|M62-1241+M62-375A jeżdżące w WAMie z pociągiem towarowym rel.Mikołajki Pomorskie-Piława Górna jadą na wrocławski Brochów,gdzie zmienią kierunek."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,83003,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: kobra
- opis: "8 czerwca 2013 - |Długołęka| M62-1241 i SM42-2467 spółki WAM ze składem jadą w stronę Oleśnicy."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,81124,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Bartosz Dziubecki
- opis: "6 lipca 2013 - |Wrocław Nadodrze| M62S-1241 jeżdżący dla WAMu rusza z wrocławskiego Nadodrza po krótkim postoju w stronę Oleśnicy."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,81795,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Skupa
- opis: "14 lipca 2013 - | Podg Stadion | M62-1241 i SM42-2467 spółki WAM prowadzą ładowny skład w kierunku Nadodrza mijając Stadion."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,83119,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Łukasz Turek
- opis: "2 września 2013 - M62S-1241 w trakcie wyładunku tłucznia na modernizowanej D29-175. W tle semafor wjazdowy oraz maszty oświetleniowe na stacji Ozimek."



- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,84924,0,_______________M62_M62_1241.html
- autor: Kacper Szczypniak
- opis: "16 listopada 2013 - |Zębice Wrocławskie-Święta Katarzyna| Gagarin na popychu pociągu WAM-u, kieruje się w strone Wrocławia, od strony Oławy. Na uciągu EU07-047+ SM42. Po lewej stronie widać rzekę Szalona."



- źródło: http://www.takiewozy.cal.pl/galeria/displayimage.php?album=29&pos=6
- autor: piotrek
- opis: "M62-1241 Kobylany 27.03.2014"



- źródło: https://lizawka127.flog.pl/wpis/9783533/m621241
- autor: lizawka127
- opis: "M62-1241 oczekuje na podanie Ms2."
- komentarz: Data dodania (wykonania?) - 2015.02.09.



Na koniec miniatura oryginału. Model odwzorowuje wygląd lokomotywy z czasu, gdy jeszcze pracowała dla nieistniejącej już spółki PTKiGK Zabrze.

- źródło: http://ktsmodel.pl/galeria/1/20/246
- autor: Marcin Jankowski - @Jan Kol
- opis: "M62-1241 w barwach prywatnego przewoźnika PTKiGK Zabrze. Model w skali H0 wykonany przez Marcina Jankowskiego "Jan-Kol""

 
Ostatnio edytowane:

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.363 33 1
Dzięki intensywnej eksploatacji trakcji spalinowej tory białostockiej szopy są upaćkane smarami, olejami jak za dawnych lat, zachowując charakterystyczny i niepowtarzalny klimat.
Piotrze! Kochany Czlowieniu! Prosze pokaz te wszystkie zdjecia Gagarinow, ktore zniknely wraz z zamknieciem Martela. Przeciez nasza bialostocka szopa szczyci sie duzym doswiadczeniem z tym typem lokomotyw. A Ty masz tak bogata biblioteke zdjec. No i wrzuc tu moze porownanie prawdziwego Gagarina i jego modelu wykonanego przez Ciebie (y)

PS Przepraszam za brak znakow diakrytycznych ale pisze na obcej klawiaturze.:cenzura:
 

Podobne wątki