• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ST44 w wielu odsłonach

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
Bydgoszcz Główna, Pesa, 18.12.2017. Takie ciekawe okazy złapałem, wybaczcie za jakość zdjęć ( robione telefonem )no i pełno słupów i płotów.
Zobacz załącznik 528439
Słupami i płotami się nie martw :). Po latach zdjęcia nawet ze słupami i płotami są unikatami. Zerknij jak masz możliwość na album "Wolna droga" gdzie parowozy często są fotografowane pod drutem, za słupem..........po latach to są perły mijającego czasu i słupki nie są wadą :) Wg. mnie świadczą o tym, że ujmujesz to co widzisz i tyle. M62-1681 jest dla mnie rodzynkiem w ciekawym malowaniu.
 

kilanziom

Znany użytkownik
Reakcje
834 9 0
Hm, a to zabawne... przysiągłbym że to Piława Górna, co lepsze, byłem tam dzień później dłuższą chwilę rano, ale spotkałem zupełnie inny sprzęt:

DSC01208.jpg

ST44-1220 / Piława Górna / 11.02.2018

DSC01215.jpg

ST44-1220; SM42-1285; ST44-1225 / bocznica zakładowa "Kompania Górnicza Piława Górna" / 11.02.2018

Swoją drogą kawałek dalej też spotkać można było kilku reprezentantów rodziny M62,

DSC01225.jpg

M62M-007 / Ząbkowice Śląskie / 11.02.2018

DSC01222.jpg

M62-1154; SM31-010; SM30-914 / Ząbkowice Śląskie / 11.02.2018

I jeszcze kawałek dalej...

DSC01266.jpg

ST44-1215 / Ścinawka Średnia / 11.02.2018
 
Ostatnio edytowane:

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
A dokładnie z logo PKP CARGO Service. Ciekawi mnie, czemu ten podmiot użytkuje lokomotywy prywatnych przewoźników.
 

SM03-422

Znany użytkownik
Reakcje
675 9 1
A dokładnie z logo PKP CARGO Service. Ciekawi mnie, czemu ten podmiot użytkuje lokomotywy prywatnych przewoźników.
Teraz to codzienność, że PKP Cargo wynajmuje całe wahadła np węglarek bo to tańsze jak remontować swoje, a z lokomotywami to jest tak, że np na Górnym Śląsku dla Cargo usługi świadczą prywatni przewoźnicy np Ecco Rail a Cargo potrafi wynająć swoje zmodernizowane ET22-2xxx np dla dawnego Euronaftu Trzebinia. Zresztą PKP IC też zamiast naprawiać swoje wagony to pożyczają od Czechów.
 

Podobne wątki