• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ST44 w wielu odsłonach

kilanziom

Znany użytkownik
Reakcje
834 9 0
Jeden z najstarszych w PKP Cargo dziś podczas manewrów na WGT,

DSC00066.jpg

ST44-199 / Warszawa Główna Towarowa / 14.10.2017

I kilka sprzed miesiąca od kolegów z południa:

DSC02801.jpg

628.329-8 (M62 329, ex. M62 216) / Center / 19.09.2017

DSC02701.jpg

628.305-8 (M62 305, ex. M62 205) / Budapest-Ferencváros / 18.09.2017

DSC02544.jpg

628.317-3 (M62 317, ex. M62 198) / Székesfehérvár / 18.09.2017

DSC02548.jpg

628.271-2 (M62 271) / Székesfehérvár / 18.09.2017

DSC02768.jpg

628.127-4 (M62 127) / Hatvan / 19.09.2017
 

kapsel2696

Aktywny użytkownik
Reakcje
9 0 0
ST44-1229 ze składem beczek wjeżdża do Sierpca, 4.11.2017. Pociąg jedzie tędy objazdem z powodu zamknięcia odcinka Płock-Płock Trzepowo.
IMG_4535a_1.jpg
 
Ostatnio edytowane:

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
Witam
Obejrzałem galerię z dużą ciekawością, umieszczacie czasami unikatowe zdjęcia.
Ja mam pytanie może ktoś mi podpowie. Dziubię sobie przy M62 i zauważyłem , że czasami są otwarte klapki nad kabiną. Czy ktoś wie dokładniej do czego one służą/co zamykają i otwierają? Czy to może klapy układu wentylacji kabiny?
Pozwoliłem sobie zaznaczyć ten detal na zdjęciu, które było w tym temacie wklejone. Mam nadzieję, że autor nie ma mi tego za złe.
 

Załączniki

puszo

Aktywny użytkownik
Reakcje
214 3 3
M62 1705 z pociągiem technicznym na stacji Stargard towarowy oczekuje odjazdu. Skład ten wozi podkłady kolejowe na modernizowanej lini Szczecin Dąbie - Poznań
Stargard 05.11.2017r
Fot.Puszo
20171104_112601.jpg
 

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
Witam
Ponieważ nie ma innego wątku o ST44 to zapytam tutaj.
Czy ktoś wie dlaczego w maszynie M62-0689 z Orlen KolTrans nad wentylatorem drabinka jest umieszczona na nóżkach podwyższających?
Widziałem zdjęcie innej maszyny gdzie są ledwo widoczne blachy jak by czegoś podobnego do kierownic/strumienic wydmuchiwanego powietrza ale w 0689 takich blach nie ma stąd moja pytanie.
 

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
Moją uwagę zwróciły całe szyby pomimo naprężeń obudowy. Jednak stwierdzenie, że to były "twarde maszyny" jest prawdziwe.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.581 73 0
Tak się składa, że akurat tego dnia jechałem pociągiem do Żagania i w Żarach zobaczyłem ten wypadek. A faktycznie te obie serie stacjonowały w tamtym okresie w Żaganiu i co więcej często prowadziły poc. nr 17701 a właściwie na odc. Ziel. Góra - Żagań 17711 (poc. osobowy), na zmianę z wszędobylskimi w tamtym okresie Ty2 i Ol49.
 

krzysieksn61

Aktywny użytkownik
Reakcje
100 6 3
Tak się składa, że akurat tego dnia jechałem pociągiem do Żagania i w Żarach zobaczyłem ten wypadek. A faktycznie te obie serie stacjonowały w tamtym okresie w Żaganiu i co więcej często prowadziły poc. nr 17701 a właściwie na odc. Ziel. Góra - Żagań 17711 (poc. osobowy), na zmianę z wszędobylskimi w tamtym okresie Ty2 i Ol49.
Wiedziałem !!! A fotek pewnie nie można się spodziewać...
Ja kocham ten rejon z powodu stacji Niegosławice gdzie mieszka moja kolejarska rodzina w samym budynku dworcowym od 1970 roku, a ja sam będąc jeszcze dzieckiem wraz z rodzicami regularnie zacząłem tam jeździć od 1982 roku, także Ty2,Ol49 z Żagania i Wolsztyna, oraz Ty2 z Legnicy są mi znane i elegancko zapisały się w mojej pamięci. Raz zrywając jarzyny przy nasypie na wyjeździe w kierunku Przemkowa o mało nie przejechał mnie parowóz ze zdawką, bo zamiast zeskoczyć z nasypu to uciekałem torem przed pociągiem, ale jechał tak powoli, że kuzyn mnie ściągnął, a maszynista palcem pogroził.
[DOUBLEPOST=1510790058,1510788428][/DOUBLEPOST]Ten sam iwan ale już przed wysyłką na pocięcie do Imbramowic.
ST44-485 MT Żagań 29.12.1995
ST44-485 ŻAGAŃ 29.12.1995.jpg
 

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
Jakich naprężeń? Zwyczajnie zjechał z nasypu, nie zleciał przecież z wysokości.
Miałem na myśli siły kiedy kilkadziesiąt ton jedną stroną zaryło się w bruku przy jakiejś prędkości pudłem bo wózki są jak widać częściowo w powietrzu. Taka sytuacja wywołuje raczej spore naprężenia konstrukcji i różne skręcenia, które nie są naturalne , zazwyczaj lokomotywy "po prostu nie zjeżdżają sobie z nasypów", ale ok odpuszczam nie było żadnych naprężeń, mój wpis powstał po prostu z braku wiedzy.
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki