• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ST44-020

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

chf

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Kolejny gagarin umiera pod palnikiem. W TG jest cięty na złom St44-030 . W obecnym stanie ma wybebeszone wnętrze oraz brak dachu nad przedziałem maszynowym.
 
Reakcje
45 0 0
#2
Re: St44-030

chf napisał(a):
Kolejny gagarin umiera pod palnikiem. W TG jest cięty na złom St44-030 . W obecnym stanie ma wybebeszone wnętrze oraz brak dachu nad przedziałem maszynowym.
020 nie 030
To w koncu on jest ciety czy wybebeszany np do remontu? Przecież stoi, a przynajmniej stał na hali.
 
OP
OP
C

chf

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#3
Masz rację jest to St44-020 a obecnie nie stoi na hali tylko u złomiarza koło wagonówki ( tak mi się wydaje że ta hala to wagonówka). jest już pozbawiony dachu no i z wnętrza nic nie zostało.
 

Załączniki

Reakcje
45 0 0
#4
chf napisał(a):
Masz rację jest to St44-020 a obecnie nie stoi na hali tylko u złomiarza koło wagonówki ( tak mi się wydaje że ta hala to wagonówka). jest już pozbawiony dachu no i z wnętrza nic nie zostało.
Aha. O pocieciu tej maszyny mówilo sie od alt, widac nadszedł na niego kres.
 
Reakcje
45 0 0
#5
aqws9 napisał(a):
Tymbardziej, takie muzeum techniki powinno starać się nabyć po jednej sztuce wszelakich lokomotyw...
Jakie muzeum? Skanseny Cargo nie będa miały z tym problemu, Muzkol chyba coś tam ma - ST44, ET21 a skanseny prywatne raczej nie dosatną loków liniowych z powodu obawy o sprzedaż ich prywaciarzom.

aqws9 napisał(a):
trzeba się powoli zabierać za takie ST44, EU07, ET22 ... bo to może juz długo nie potrwać, jak te dziś nadal popularne lokomotywy staną sie jedynie eksponatami ...
Sorry, ale to jest dowcip miesiaca - patrząc na sposób funkcjonowania Cargo to ET22 czy EU/EP07 pojeżdzą jeszcze 10-20 lat.

aqws9 napisał(a):
żeby sie tylko znowu ,,z ręką w nocniku nie obudzili" i nie musieli remontować tego właśne ST44-30 bo innych nie będzie, a ten jedyny się ostał na tym placu :twisted:
Tiaaaaaa
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

Podobne wątki