• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie ST43

Roberto0

Aktywny użytkownik
Reakcje
248 0 0
Stacja Pniewy Szamotulskie. Maj 1998 roku
ST43-253 z poc. tow. Poznań Franowo - Kwilcz - Międzychód wjeżdża na mijankę z wieczornym poc. osob. Międzychód - Poznań Gł. prowadzonym tego dnia przez SU45-097.
Zdjęcie poruszone gdyż robione starym Zenitem z okna poc. osobowego przy słabym świetle, ale wrzucam z sentymentu dla tej linii i serii lomotyw
111125_RAIL_0092.jpg
 
Reakcje
6 0 0
Dzisiaj w Rzeszowie udało mi się dopaść 060DA-2332 należącego do Euronaft Trzebinia . Stał wygaszony , bez załogi ze składem beczek na Rzeszów Staroniwa
 

Załączniki

Reakcje
3 0 0
Będąc na LHS-ie w lipcu tego roku trafiliśmy z synem na stację Klemensów ,na jej torach stał rumun z Trzebini zamknięty ,bez obsługi z kilkoma cysternami.Niedługo pojawiła się SM 42 z Zakładów Tłuszczowych w Bodaczowie z kilkoma cysternami i rozpoczęła manewry związane z formowaniem składu ,strzeliliśmy parę fotek ,ale gdzieś zawieruszyły się .
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
Reakcje
1.097 3 1
Lotos Kolej Grupa S.A.:
060Da-1020, Zduńska Wola 24.03.2005, fot. B.Dobrzyński
060Da-1020_1.JPG

060Da-1020 + 060Da-1010, podg Dionizów 27.04.2006, fot. B.Dobrzyński
060Da-1020_2.JPG

060Da-2186, Zduńska Wola 01.07.2005, fot. B.Dobrzyński
060Da-2186_2.JPG

060Da-2219 + 3E-30, Zduńska Wola 11.05.2006, fot. B.Dobrzyński
060Da-2219.JPG

060Da-2222, Zduńska Wola 29.06.2005, fot. B.Dobrzyński
060Da-2222_4.JPG

060Da-2384, Zduńska Wola 28.07.2005, fot. B.Dobrzyński
060Da-2384_4.JPG

060Da-2384, Zduńska Wola 25.02.2006, fot. B.Dobrzyński
060Da-2384_5.JPG

060Da-6123, Zduńska Wola 19.06.2005, fot. B.Dobrzyński
060Da-6123_2.JPG

PTKiGK Rybnik:
060Da-1701, podg Gajewniki 12.04.2005, fot. B.Dobrzyński
060DA-1701.JPG
 

Młodzikowski

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
3.219 8 0
Wątek zacny, więc ja też dorzucę trochę zdjęć, dla odmiany - trochę starszych. Część na forum już zamieszczałem, jednak będzie lepiej, jeśli znajdą się w odpowiednim wątku.
Dziś część pierwsza, nie związana z Ostrowem.

Foto 1 i 2 - nieustalone miejsce oraz numer lokomotywy (zapewne okolice Poznania). Fotki pochodzą z biura dokumentującego wypadki na terenie ówczesnej poznańskiej DOKP.
Foto 3 - ST43-14 poznańska lokomotywa przyjęta na stan 9.04.1965 r.
Foto 4 - numer nieznany zaś co do miejsca - przypuszczam, że fotkę wykonano pomiędzy Poznaniem Gł. a Poznaniem Dębiną. Za miejscem tym przemawiają widoczne po lewej stronie wagony - budowane w HCP lub naprawiane w ZNTK-ach.
Foto 5 - ST43-68 przyjęta na stan poznańskiej lokomotywowni 10.09.1966 r. z pociągiem ratunkowym. Miejsca wypadku - nie znam.
Foto 6 - ST43-371 z pociągiem roboczym. Fotka opisana: Poznań 31.08.1994 r.
Foto 7 - ST43-60 - 19.03.1990 r. ZNTK Poznań. Lokomotywa przyjęta na stan poznańskiej parowozowni 22.09.1966 r.
Foto 8 - ST43-319 - 18.05.1993 r. Zbąszynek.
Foto 9 - ST43-86 - przyjęta na stan 23.06.1967 r. (Wrocław Brochów).
 

Załączniki

Młodzikowski

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
3.219 8 0
Ponieważ uporałem się z "obrobieniem" fotek - jeszcze dziś część druga. Część poświęcona rodzimej "szopie". Jak wiadomo, ostrowska parowozownia miała to szczęście, że otrzymała nowe lokomotywy już w pierwszej dostawie realizowanej dla PKP.
Tak jak poprzednio, część fotografii była już zamieszczona na forum.

Foto 1 i 2 - znane zdjęcia z przyjęcia na stan pierwszej lokomotywy w Ostrowie - ST43-20. Lokomotywa została przekazana z Poznania a uroczystość odbyła się 28.05.1965 roku (równiutki miesiąc wcześniej przyjęto ją na stan poznański). Fotografie były inspiracją do opracowania pierwszego seryjnego modelu tej lokomotywy.
Foto 3 - ST43-33 w wypadku na przejeździe kolejowym. Miejsce zdarzenia - Poznań Starołęka (widoczny fragment mostu na Warcie). Lokomotywa przyjęta do Ostrowa 3.11.1965 r.
Foto 4 - ST43-37 przyjęta na stan ostrowski 1.12.1965 r. Piękne zdjęcie (bo wyśmienitej jakości ;)) nowiutkiej lokomotywy wykonane w CNTK.
Foto 5 i 6 - ST43-55 w Ostrowie od 12.09.1965 roku. Niestety, nie znam daty jak i miejsca wypadku.
Foto 7 - ta sama lokomotywa na szlaku do Krotoszyna. W tle, na torach stacji Ostrów Gorzyce, widoczna kolejna ST43. Fotografia wykonana 22.04.1981 r.
Foto 8 - ST43-275 na stacji Ostrów Gorzyce.
Foto 9 - ST43-212 na szlaku pomiędzy Ostrowem a Ostrowem Zachodnim (15.11.1986 r.)
Foto 10 - na szlaku z Krotoszyna (którym ?) - wrzesień 1985 r.
Foto 11 - ST43-114 przyjęta na stan ostrowski 5.10.1967 r. Fotografia wykonana również we wrześniu 1985 r. w Krotoszynie.

I to byłby koniec wspomnień :)
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:
1

12g

Gość
Tu masz wszystko wyjaśnione
http://utk.gov.pl/pl/rynek-wyrobow-...jowy-Rejestr-Pojazdow-NVR.html?search=2061102
A UTK skrupulatnie tego przestrzegą. Więc każdy przewoźnik kolejowy, dysponent, itd. musi zarejestrować pojazd. Dotyczy to też ST43 którym minie zaraz maksymalny czas eksploatacji od ostatniej naprawy, a że PKP Cargo nie planuje wykonywać tym lokomotywom napraw rewizyjnych(P4)/głównych(P5). Nadanie numerów EVN lokomotywom ST43 nie gwarantuje że będą jeździć. Śmiem twierdzić że wszystkie jeżdżące jeszcze dwa lata temu rumuny mają nadane numery EVN, tyle że nie zostały naniesione na lokomotywy
 

gruha_3719

Aktywny użytkownik
Reakcje
51 0 0
Tu masz wszystko wyjaśnione
http://utk.gov.pl/pl/rynek-wyrobow-...jowy-Rejestr-Pojazdow-NVR.html?search=2061102
A UTK skrupulatnie tego przestrzegą. Więc każdy przewoźnik kolejowy, dysponent, itd. musi zarejestrować pojazd. Dotyczy to też ST43 którym minie zaraz maksymalny czas eksploatacji od ostatniej naprawy, a że PKP Cargo nie planuje wykonywać tym lokomotywom napraw rewizyjnych(P4)/głównych(P5). Nadanie numerów EVN lokomotywom ST43 nie gwarantuje że będą jeździć. Śmiem twierdzić że wszystkie jeżdżące jeszcze dwa lata temu rumuny mają nadane numery EVN, tyle że nie zostały naniesione na lokomotywy
Ale
- nie nadanie numerów EVN lub
- brak numerów EVN na pudle lub
- brak numerów EVN na świadectwie
gwarantuje lokomotywom ST43, że od 01.01.2017 nie mogły by jeździć.
Numery są nadane, wpisane w świadectwa sprawności i to gwarantuje, że o ile będą sprawne to będą jeździć do końca terminu ważności świadectwa lub przejechania limitu km.
 

Podobne wątki