Skrzynki zaczęły się tworzyć w Toruniu u Maćka więc zakładam wątek
Stacja Stąporkowo będzie osadzona w końcówce lat 70-tych (ep. IVb) i wzorowana będzie na prawdziwym Stąporkowie leżącym na linii nr 25, jednak będzie na tym etapie budowy odchudzona o jeden tor i dwie bocznice (w przyszłości planuję je dobudować, żeby zwiększyć możliwości zabawy i manewrów ). Dodatkowo dla własnej przyjemności przy budynku dworca kolejowego będzie plac dworcowy PKS, którego w rzeczywistym Stąporkowie nie ma.
Szerokość skrajnych skrzynek 500mm, stacyjnych 650mm. Długości od 750mm (stacyjne) przez 1000mm (stacyjny+skrajne) do 1250mm (z rozjazdami), co w sumie daje równe 7000mm. Mimo, iż będzie to moja pierwsza budowa, poprzeczkę postawiłem sobie wysoko - tory i rozjazdy Weinert, semafory wjazdowe i wyjazdowe świetlne, choć kusi mnie urozmaicić jeden kierunek wyjazdowy kształtami.
Przeglądając inne projekty, na których starałem się wzorować na etapie planowania i będę się wzorował na etapie realizacji, spodziewam się ukończenia Stąporkowa za rok lub ponad
Stacja Stąporkowo będzie osadzona w końcówce lat 70-tych (ep. IVb) i wzorowana będzie na prawdziwym Stąporkowie leżącym na linii nr 25, jednak będzie na tym etapie budowy odchudzona o jeden tor i dwie bocznice (w przyszłości planuję je dobudować, żeby zwiększyć możliwości zabawy i manewrów ). Dodatkowo dla własnej przyjemności przy budynku dworca kolejowego będzie plac dworcowy PKS, którego w rzeczywistym Stąporkowie nie ma.
Szerokość skrajnych skrzynek 500mm, stacyjnych 650mm. Długości od 750mm (stacyjne) przez 1000mm (stacyjny+skrajne) do 1250mm (z rozjazdami), co w sumie daje równe 7000mm. Mimo, iż będzie to moja pierwsza budowa, poprzeczkę postawiłem sobie wysoko - tory i rozjazdy Weinert, semafory wjazdowe i wyjazdowe świetlne, choć kusi mnie urozmaicić jeden kierunek wyjazdowy kształtami.
Przeglądając inne projekty, na których starałem się wzorować na etapie planowania i będę się wzorował na etapie realizacji, spodziewam się ukończenia Stąporkowa za rok lub ponad