Sprzęgi śrubowe z huty Mirek
Nie chcę się zbytnio chwalić, ale na prawdę wychodzi miodnie. Główna zaleta jest taka, iż zastosowanie tego rozwiązania daje możliwość wiernego odwzorowania wszystkich elementów na czołownicach modeli, takich jak wszelkiego rodzaju zawory i sprzęgi powietrza, pary, czy też elektryczne. Również podczas sprzęgania i jazdy. Bardzo prosty i szybki montaż.
W tym samym gnieździe sprzęgu można wymienić sprzęg śrubowy na sprzęg uniwersalny do sprzęgnięcia ze sprzęgiem "fabrycznym".
Nie chcę się zbytnio chwalić, ale na prawdę wychodzi miodnie. Główna zaleta jest taka, iż zastosowanie tego rozwiązania daje możliwość wiernego odwzorowania wszystkich elementów na czołownicach modeli, takich jak wszelkiego rodzaju zawory i sprzęgi powietrza, pary, czy też elektryczne. Również podczas sprzęgania i jazdy. Bardzo prosty i szybki montaż.
W tym samym gnieździe sprzęgu można wymienić sprzęg śrubowy na sprzęg uniwersalny do sprzęgnięcia ze sprzęgiem "fabrycznym".