A więc jedna nalepka do kratki po lewej stronie. Mniej biurokracji. dzięki za odpowiedz .Pozdrawiam serdecznie
Nie bardzo rozumiem Twój tok myślenia Wacku
Wydaje mi się ,że w prawdziwych wagonach takie listy przewozowe były po obu stronach wagonu. A więc w każdej kratce list.
Dlatego na wagonie dwie kratki. Można by zapytać po co dwa listy?
Załóżmy,że na stacji nadania włożono list w kratkę od strony rampy/magazynu tylko z jednej strony a potem z jakiś powodów wagon na stacji rozrządowej był obrócony o 180 st wówczas list znajdował się w kratce od strony międzytorza. Dwa listy powodują,że takowy zawsze znajdzie się na stacji docelowej od strony magazynu/rampy rozładunkowej. Jest też taka możliwość,że list taki na stacji rozrządowej przekładano do drugiej kratki.
Ale jak to było w rzeczywistości pewien nie jestem i nie chcę się tutaj wymądrzać
Ja odwzorował bym list po obydwu stronach wagonu w modelu i myślę,że nie był by to błąd.
Pozdrawiam serdecznie