1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
    Wyłącz powiadomienie

Specjalne - SCYZORA

Dyskusja w 'Pojazdy specjalistyczne' rozpoczęta przez użytkownika SCYZOR, 30 Lipca 2013.

  1. Mafo

    Mafo Moderator Forum Samochodowego Staff Member

    Bardzo fajny model. Na górskiej drodze wygląda bardzo ciekawie. Jak to Marcin napisał - pozycja obowiązkowa szczególnie dla zbieraczy poloników.
     
    • Doceniam Doceniam x 1

  2. lotus102

    lotus102 Znany użytkownik

    Potwierdzam wypowiedz kolegów .że ten model to obowiązkowa pozycja w kolekcji (y),,bardzo fajny i czekam na następne .:);)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  3. Michał Type_r7

    Michał Type_r7 Moderator działu Modelarstwo Samochodowe Staff Member

    Świetne te Atego, kawał fajnego modelu. A graniczny Opel to klasyka gatunku.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  4. SCYZOR

    SCYZOR Znany użytkownik

    Dzięki za komentarze.
    Dziś kolejny strażak.
    18.MB.
    DSC07345.JPG

    DSC07346.JPG

    DSC07347.JPG

    DSC07348.JPG

    DSC07349.JPG

    DSC07350.JPG
     
    • Super! Super! x 4
    • Doceniam Doceniam x 1
  5. Michał Type_r7

    Michał Type_r7 Moderator działu Modelarstwo Samochodowe Staff Member

    Świetny ten mietek ratownik.
    Który producent go wypuścił? Bo ma fajnych kilka detali.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  6. SCYZOR

    SCYZOR Znany użytkownik

    Podejrzewam że Herpa, ale musiał bym sprawdzić. Model z drugiej ręki.
     
  7. Simon

    Simon Znany użytkownik

    Bardzo ładny modelik, który się świetnie prezentuje na tej dioramie.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  8. Mafo

    Mafo Moderator Forum Samochodowego Staff Member

    Bardzo fajny ten strażak. Jeszcze tylko nawinąć mu jakiś sznurek na zwijadło i będzie imitacja węża.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  9. DamLen

    DamLen Znany użytkownik

    Mi to wygląda na Rietze.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  10. lotus102

    lotus102 Znany użytkownik

    Też obstawiam że to Rietze ,,choć Busch robi podobne ,bardzo fajne malowanie ma ten MB ,lubię takie wozy bojowo -gaśnicze
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  11. SCYZOR

    SCYZOR Znany użytkownik

    Dzięki za komentarze.

    Niestety, nie mam możliwości sprawdzić producenta, gdyż przeprowadzam remanent swoich zasobów, a do strażaków jeszcze nie dotarłem;).

    19. MB Służba Celna.

    DSC07317.JPG

    DSC07318.JPG

    DSC07319.JPG

    DSC07320.JPG

    DSC07321.JPG

    DSC07323.JPG
     
    • Doceniam Doceniam x 3
    • Super! Super! x 3
  12. lotus102

    lotus102 Znany użytkownik

    Obowiązkowy model w kolekcji ,jeszcze drugi do kompletu ..Tak to jest Herpa.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  13. Mafo

    Mafo Moderator Forum Samochodowego Staff Member

    Popieram przedmówcę, model obowiązkowy. Bardzo fajnie zrobiony, tylko jak dla mnie to lepiej wygląda ten model na zwykłych felgach z czarnym środkiem. Ja w swoich muszę pozmieniać.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  14. DyrdekHz

    DyrdekHz Znany użytkownik

    Jednym słowem - klasyka gatunku. Chociaż trzeba przyznać, że zwykłe stalówki z plastikowym kapslem wyglądałyby lepiej.
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  15. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    Obstawiam że producentem tego strażaka jest Busch.;)
    --- Łączenie podwójnego wpisu, 1 Sierpnia 2014 ---
    Bardzo fajny model , podoba mi się.
    Vitki to już klasyka ;)
     
  16. Adrian Henszel

    Adrian Henszel Znany użytkownik

    Straż Graniczna i Służba Celna wyglądają bardzo fajnie, dobrze, że można trafić coraz więcej i coraz ciekawsze modele z naszych ulic ;)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  17. SCYZOR

    SCYZOR Znany użytkownik

    Dzięki za komentarze.
    20. Ifa
    DSC01409.JPG

    DSC01411.JPG

    DSC01412.JPG

    DSC01414.JPG

    DSC01415.JPG
     

    Załączniki:

    • Doceniam Doceniam x 2
    • Super! Super! x 2
  18. Brodagaz

    Brodagaz Znany użytkownik

    Ifa sama szału nie robi ale zabudowa jest bardzo ciekawa (y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  19. Mafo

    Mafo Moderator Forum Samochodowego Staff Member

    Ifa wygląda bardzo dobrze. Jak na tamte lata produkcji to model świetny. Zabudowa pierwsza klasa. (y)
     
    • Doceniam Doceniam x 1
  20. SCYZOR

    SCYZOR Znany użytkownik

    Dziś nieco inny model, a mianowicie wojskowa sanitarka.
    21. Gaz AA/Busch
    DSC01416.JPG

    DSC01417.JPG

    DSC01418.JPG


    DSC01420.JPG

    DSC01421.JPG

    DSC01419.JPG
     
    • Super! Super! x 3
    • Doceniam Doceniam x 2

Udostępnij