• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Spalinowo-elektryczny hyde park (ale tylko nasze koleje i czasy współczesne)

michal.guminiak

Znany użytkownik
H0e
Ty wiesz co to jest na kolei kibel ? to EN57 :) a na SKM-T kible w kiblach są zamknięte( nawet te z przewijakami dla matek) i nie da się spuścić wody.
Kible modernizowane 4 lata temu ida znów na modernizację w SKM-T, to zakrawa na jakąś parodję !
Aż się prosi zacytować anegdotę ze świata powojennej literatury. Jeden z naszych znanych literatów (chyba Antoni Słonimski) na pytanie ambasadora ZSRR gdzie znajduje się ubikacja, odpowiedział-wszędzie.
Co do jednostek EN57, przed i po modernizacji, ta odpowiedź jest wciąż aktualna. Niestety od niedawna, w okolicy Poznania pojawili się znów pseudo-garfficiarze, sprejowcy i pędzlarze. I teraz widuję prawie codziennie, o poranku zapędzlowane jednostki EN57.
 

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Był, nawet delegacja przejechała się do Franowa i sobie lokomotywę stojącą na hali obejrzała. Skończyło się jednak na tym. Moja teoria jest taka, że taniej jest przeznaczyć do pracy manewrowej... EU07, której starły się "buty" i ma ograniczoną prędkość do 80 km/h, czyniąc ją niezdatną do jazdy liniowej - tak przynajmniej praktykuje się na Warszawie Wschodniej. Za czasów PKP Cargo takie lokomotywy "docierano" na towarach, zaś manewry wykonywała SM42.
 
Znalezione na facebookowym profilu "Tu było, tu stało"

24837652_1676527255755409_7162136762570676371_o.jpg


Opis ze strony: "Na zdjęciu Warszawa Główna Towarowa i lokomotywownia Odolany widziana z kładki w ciągu ulicy Przyce. Lipiec 1998 - fot. Dariusz OIszak/Tu było, tu stało."

Wrzucam głównie z powodu widocznej po prawej EPA42 :) A raczej tego co z niej zostało.

Pozdrawiam.
 

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Myślałem że te lokomotywy po tak gruntownej i udanej modernizacji (aż przypomina mi się notka z Nowych Sygnałów na temat tej przebudowy) dłużej pociągną. Niestety usamorządowienie PKP PR sprawiło że pojeździły do pierwszej lepszej naprawy okresowej. Teoretycznie można było je przywrócić do ruchu, ale przy takiej ilości pociętych bohunów i forsowania szynobusów gdzie tylko nie ma sieci trakcyjnej przy jednoczesnym utrzymywaniu mizernego rozkładu na tychże sprawia, że te lokomotywy straciły sens istnienia. Szkoda, bo ergonomicznie były dużo lepsze od SP/SU42, które jak wiemy są stonkami prowizorycznie przystosowanymi do obsługi pociągów pasażerskich.

Polityka taborowa po 2008 roku może być określona jednym słowem - marnotrawstwo.
 

norbis97

Znany użytkownik
Dzisiaj około południa ze stacji w Chojnicach odjechał pociąg okazjonalny PWS55241 Chojnice - Gdynia Postojowa który zabiera kibiców z Kościerzyny do Gdyni na mecz Arki z Lechem.
Na zdjęciach SU42-533 bipa, trzy bohuny oraz SU42-534 uchwycone nieopodal Klosnowa, na skraju Parku Narodowego Bory Tucholskie.
https://www.facebook.com/SMKChojnice/
Fot: N.Wodowski
SU42-533.jpg


SU42-534 (2).jpg
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki