Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Tłuszcz EZT przyjął dopiero po elektryfikacji linii wychodzących z Tłuszcza do Małkini i Ostrołęki. Wcześniej była to przodująca ostoja trakcji spalinowej.
Pytanie dla tych którzy pamietają rok 1995: Ile w tym roku na początku na stanie lokomotywowni Warszawa Ochota mogło być EZT EW55 bo to był ostatni rok w którym eksploatowano te zespoły w WWK i dokąd najczęściej kursowały w ostatnim okresie? Ostatnie zespoły zakończyły eksploatację w kwietniu 1995 roku a potem już tylko były EN57...
W połowie lat 90-tych w okresie letnim kursował pociąg w rel. Pruszków - Zegrze lub Tłuszcz przez W-we Wole i W-we Gdańską. Niestety stacji końcowej nie pamiętam bo wysiadałem z niego na Gdańskiej. Skład pojedynczy EN57 lub EW55 żółto-granatowy. Miał pełne zgarniacze i jakiś emblemat na ścianie czołowej nalepka lub herb. Miałem wtedy jakiś 10 lat i tyle tylko pamiętam.
Czy na trasie Kołobrzeg - Koszalin w latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych aż do elektryfikacji szlaku w 1988 roku, wagony SN61 jeździły w podwójnych skladach czy z wagonami i jakie mogły być składy?
Pytanie do znawców: Czy pociągi relacji Łódź Kaliska - Płock i z powrotem były prowadzone zespołami EN57 w podwójnym składzie czy pojedyncze bo co do pociągów z Kutna do Płocka i z powrotem na pewno pojedyncze. A z Warszawy potrójne. Czy ktoś coś wie?
Kilka słów na wstępie...
Nie wiem czy słusznie robię,publikując tą w dodatku nie swoją fotografie,ale innego wyjścia chyba nie mam.Kiedyś przypadkowo znalazłem gdzieś na FB wspomniany obrazek,bez jakichkolwiek informacji. Fotografia jest na tyle interesująca,że przedstawia lok. S-200 z Huty Lenina,gdzieś na PKP. No właśnie może Szanowne Grono pomoże rozwikłać historie tego niesamowitego dokumentu ? Może sam autor posiada więcej ujęć tej lokomotywy?
Patrząc na tablicę rejestracyjną wózka akumulatorowego (KRD), który raczej za daleko nie odjechał, sądzę, że zdjęcie zostało gdzieś na terenie Krakowa.
Też z początku byłem tego zdania,że to mogło być w Krakowie Prokocimiu na terenie szopy(zasugerowałem się kładką na torami w tle),jednakże ten ST44 nie pasuje to tej układanki,i to jeszcze z żółtym czołem..
Nie kombinujcie czy pasuje czy nie. Lokomotyw nie pamiętam, ale człowieka prowadzącego wózek znam i nawet miałem okazję z nim pracować.
Niestety trochę wody w Wiśle od tego czasu upłynęło...
Jak wyżej!!!! Kolega na zdjęciu był pracownikiem Lokomotywowni w Krakowie Prokocimiu. Część torów w stacji Kraków Prokocim nie miała sieci trakcyjnej co widać, np tor na którym stoją lokomotywy, po za tym przed tym S200 też jest jakaś lokomotywa i może to był grupa lokomotyw z lub do zakładów naprawczych.
Od kiedy do Przemyśla zaczęły przyjeżdżać szerokotorowe lokomotywy elektryczne WŁ10 prowadzące pociągi z Odessy, Lwowa, Kijowa z tego co wiem to rok 1994, ale nie wiem który miesiąc. Chodzi o odcinek szerokotorowy Medyka - Przemyśl. Ktoś coś z was wie?
Jaki tabor obsługiwał w latach dziewięćdziesiątych 1992-1995 pociągi Sierpc - Płock i Płock - Sierpc - Brodnica bardziej SP42 czy SU45 z czterema piętrusami?
Pytanie do znawców:
Czy w latach dziewięćdziesiątych pociągi relacji Bydgoszcz Główna - Nowa Wieś Wielka przez Prądocin i z powrotem kursowały po południu w podwójnym składzie EN57 gdyż pamiętam że wieczorne prowadzone były pojedynczym EZT. Ktoś coś z Was pamięta jak to wyglądało?
Kolegę Krzysztofa proszę o niezamieszczanie identycznych wpisów w kilku tematach. Rozumiem, że Kolega chciałby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie i zadaje je wszędzie, gdzie się da, ale powoduje to bałagan. Jeżeli ktoś odpowie w jednym wątku, a ktoś inny w drugim, trudno będzie prowadzić dyskusję. Dlatego wszystkich odpowiadających na to pytanie proszę u wpisy w równoległym temacie dotyczącym EN57. http://forum.modelarstwo.info/threads/elektryczny-zespół-trakcyjny-en-57.672/#post-753976
Ewentualne wpisy tu będą przeniesione do tamtego tematu.
Taką fotkę zobaczyłem na jednej ze str na FB ,i cała dotychczasowa wiedza na temat autobusów szynowych legła w gruzach ,nie SA101 był pierwszy ...
Czy ktoś zna może szczegóły tego eksperymentu ,na załączonej fotce raczej ma już najlepsze chwilę za sobą. Zdjęcie Jerzy Szeliga