• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Spalinowo-elektryczny hyde park (ale tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

MichałK

Znany użytkownik
Pytanie dla tych którzy pamietają rok 1995: Ile w tym roku na początku na stanie lokomotywowni Warszawa Ochota mogło być EZT EW55 bo to był ostatni rok w którym eksploatowano te zespoły w WWK i dokąd najczęściej kursowały w ostatnim okresie? Ostatnie zespoły zakończyły eksploatację w kwietniu 1995 roku a potem już tylko były EN57...
W połowie lat 90-tych w okresie letnim kursował pociąg w rel. Pruszków - Zegrze lub Tłuszcz przez W-we Wole i W-we Gdańską. Niestety stacji końcowej nie pamiętam bo wysiadałem z niego na Gdańskiej. Skład pojedynczy EN57 lub EW55 żółto-granatowy. Miał pełne zgarniacze i jakiś emblemat na ścianie czołowej nalepka lub herb. Miałem wtedy jakiś 10 lat i tyle tylko pamiętam.
 
Czy na trasie Kołobrzeg - Koszalin w latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych aż do elektryfikacji szlaku w 1988 roku, wagony SN61 jeździły w podwójnych skladach czy z wagonami i jakie mogły być składy?
 
Pytanie do znawców: Czy pociągi relacji Łódź Kaliska - Płock i z powrotem były prowadzone zespołami EN57 w podwójnym składzie czy pojedyncze bo co do pociągów z Kutna do Płocka i z powrotem na pewno pojedyncze. A z Warszawy potrójne. Czy ktoś coś wie?
 
Kilka słów na wstępie...
Nie wiem czy słusznie robię,publikując tą w dodatku nie swoją fotografie,ale innego wyjścia chyba nie mam.Kiedyś przypadkowo znalazłem gdzieś na FB wspomniany obrazek,bez jakichkolwiek informacji. Fotografia jest na tyle interesująca,że przedstawia lok. S-200 z Huty Lenina,gdzieś na PKP. No właśnie może Szanowne Grono pomoże rozwikłać historie tego niesamowitego dokumentu ? Może sam autor posiada więcej ujęć tej lokomotywy?
1025456_579947248693606_1106730950_o.jpg
 
Też z początku byłem tego zdania,że to mogło być w Krakowie Prokocimiu na terenie szopy(zasugerowałem się kładką na torami w tle),jednakże ten ST44 nie pasuje to tej układanki,i to jeszcze z żółtym czołem..
 

Tomek K

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Jak wyżej!!!! Kolega na zdjęciu był pracownikiem Lokomotywowni w Krakowie Prokocimiu. Część torów w stacji Kraków Prokocim nie miała sieci trakcyjnej co widać, np tor na którym stoją lokomotywy, po za tym przed tym S200 też jest jakaś lokomotywa i może to był grupa lokomotyw z lub do zakładów naprawczych.
 
Od kiedy do Przemyśla zaczęły przyjeżdżać szerokotorowe lokomotywy elektryczne WŁ10 prowadzące pociągi z Odessy, Lwowa, Kijowa z tego co wiem to rok 1994, ale nie wiem który miesiąc. Chodzi o odcinek szerokotorowy Medyka - Przemyśl. Ktoś coś z was wie?
 
Pytanie do znawców:
Czy w latach dziewięćdziesiątych pociągi relacji Bydgoszcz Główna - Nowa Wieś Wielka przez Prądocin i z powrotem kursowały po południu w podwójnym składzie EN57 gdyż pamiętam że wieczorne prowadzone były pojedynczym EZT. Ktoś coś z Was pamięta jak to wyglądało?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Kolegę Krzysztofa proszę o niezamieszczanie identycznych wpisów w kilku tematach. Rozumiem, że Kolega chciałby uzyskać odpowiedź na swoje pytanie i zadaje je wszędzie, gdzie się da, ale powoduje to bałagan. Jeżeli ktoś odpowie w jednym wątku, a ktoś inny w drugim, trudno będzie prowadzić dyskusję. Dlatego wszystkich odpowiadających na to pytanie proszę u wpisy w równoległym temacie dotyczącym EN57.
http://forum.modelarstwo.info/threads/elektryczny-zespół-trakcyjny-en-57.672/#post-753976
Ewentualne wpisy tu będą przeniesione do tamtego tematu.
 

KoVaL

Znany użytkownik
Taką fotkę zobaczyłem na jednej ze str na FB ,i cała dotychczasowa wiedza na temat autobusów szynowych legła w gruzach ,nie SA101 był pierwszy ...
Czy ktoś zna może szczegóły tego eksperymentu ,na załączonej fotce raczej ma już najlepsze chwilę za sobą. Zdjęcie Jerzy Szeliga
Osinobus na ,,żelaznych ,, kołach , Fot. Jerzy Szeliga.jpg
 

Podobne wątki