Ja tylko zachęcam do zdobycia czasopisma (stąd skan jedynie 4 stron z artykułu) - co chyba jest reklamą dla Świata Kolei, autora i wszystkich zainteresowanych. Dla mnie dostępna literatura jest pod wzgledem zdobywania informacji najważniejsza. Ale jak miało by to naruszyć czyjeś prawa autorskie nie widzę przeciwskazań aby usunąć zdjęcia. Jednak dzięki nim może Świat Kolei zdobędzie kilku nowych czytelników.
Czy tego typu wagony obsługiwały relacje na końcu lat sześćdziesiątych i początku lat siedemdziesiątych Bydgoszcz Główna - Fordon, Koronowo - Pruszcz Bagienica - Tuchola, Bydgoszcz Główna - Brodnica? Czy do Brodnicy bardziej jeździły SN61? Co obsługiwało w tym czasie Koronowo - Tuchola jeżeli nie SN52?
Uzupełniając odpowiedź, na przełomie lat 60/70 do Koronowa jeździły zapewne parowozy. Wagony silnikowe w postaci SN61 pojawiły się w Koronowie dopiero w latach 80-tych. Poniżej skan strony nr 33 z periodyku Koleje Małe i Duże nr 6/2001 z II części artykułu o SN61, autorstwa Rafała Roskosza. Dodam może, że autorami 3-częściowego, obszernego artykułu o SN61 są: Krzysztof Wiśniewski (cz. I, Koleje Małe i Duże nr 5/2001), Rafał Roskosz (cz. II, Koleje Małe i Duże nr 6/2001) oraz Dariusz Brodowski (cz. III, Koleje Małe i Duże nr 1/2002). I tu też zachęcam do zapoznania się z periodykiem Koleje Małe i Duże.
Skan usunięty ze względu na prawa autorskie.