Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Kapitalnie przerobiłeś tego Jelcza. Podoba mi się. Co więcej, takiego z chęcią bym przygarnął do kolekcji. Jestem pod wrażeniem tak fajnie zrobionego kipra z kartonu...
Jestem po rozmowach z Jelczanskimi Zakładami Samochodowymi i jest duża szansa na wspólny projekt w mocno limitowanej edycji Myślę że w okolicach wakacji.
Jeśli szykuje się taka gratka kolekcjonerska to ja też się ustawiam w kolejce i proszę mnie zapisać na liście społecznego komitetu kolejkowego Będzie współpraca kooperacyjna Seweryn & Wojtek ? Podwozia Sewera, a kipry Twoje? Czy zupełnie samodzielny projekt?
Jeśli szykuje się taka gratka kolekcjonerska to ja też się ustawiam w kolejce i proszę mnie zapisać na liście społecznego komitetu kolejkowego Będzie współpraca kooperacyjna Seweryn & Wojtek ? Podwozia Sewera, a kipry Twoje? Czy zupełnie samodzielny projekt?
Towarzyszu Prezesie.
KW naszej Partii z Pierwszym Sekretarzem Towarzyszem Kurzajką na czele w pełni popiera tą Waszą oddolną inicjatywę. Wiemy drogi Towarzyszu, że działacie w środowisku ludzi zaangażowanych i pełnych zapału do ciężkiej pracy ku chwale naszej wytrwale dążącej do dobrobytu Ojczyzny. Jesteśmy więc pewni, że odniesiecie wielki, spektakularny sukces adaptując tak potrzebne społeczeństwu skrzynie wywrotek na nikomu niepotrzebne ciągniki siodłowe.
Towarzyszu Kurzajka, dziękujemy za opinię w powyższej sprawie i potwierdzenie, że inicjatywa wychodzi naprzeciw postulatem VIII zjazdu PZPR. Cieszy nas także fakt, że Służba Bezpieczeństwa, której jesteście przedstawicielem, zabezpieczy inicjatywę przed możliwym sabotazem sił nieprzychylnych naszej socjalistycznej ojczyźnie
Już od jakiegoś czasu stacjonował u mnie na bazie luźny Jelcz 317 - ciągnik siodłowy. Postanowiłem dorobić wywrotkę jaka była produkowana w SHL Kielce. Za materiał posłużył papier cięty laserem. Jelcz dostał jeszcze parę dodatków i dość solidną patynę. W końcu pracuje na stacji Klecza Górna przy likwidacji bocznicy kolejowej
Już od jakiegoś czasu stacjonował u mnie na bazie luźny Jelcz 317 - ciągnik siodłowy. Postanowiłem dorobić wywrotkę jaka była produkowana w SHL Kielce. Za materiał posłużył papier cięty laserem. Jelcz dostał jeszcze parę dodatków i dość solidną patynę. W końcu pracuje na stacji Klecza Górna przy likwidacji bocznicy kolejowej
Piękna robota i w końcu należy uwierzyć, że przy obecnej technice cięcia laserem papier daje lepsze efekty niż nie jedna żywica. Podoba mi się inwencja.