Żarty żartami, a teraz coś na poważnie.
Trwają prace nad zestawem konwersyjnym do SM42 Piko na niskie numery.
Zestaw w planach ma zwierać: blaszkę z elementami fototrawionymi (boki ostoi), 4 wydruki boczków wózków cięższego typu, kalkomanie na ostoję i wydruk "osłony" tłumika? (chyba tak to się nazywa). Planuję żeby jak najmniej ingerować w model, dlatego wciąż usilnie dumam nad kwestią żaluzji.
Czy wersje SM42 z "wąską" i "szeroką" ostoją różniły się wizualnie czymś jeszcze oprócz:
-Ostoja
-Żaluzje przedziału "elektrycznego"
-Wózki
-Klapki na narożach
-Osłony tłumika
?
W chwili obecnej przerysowałem ostoję do cdr. i pomniejszyłem do skali 1:87. Nałożony próbny wydruk na model uwidocznił szereg nieścisłości modelu/oryginał.
Docelowo ostoja ma wyglądać tak:
Czyli trzeba by było trochę spiłować to części przy schodkach i nałożyć blachę. Pokrywki będą jako oddzielne do zamontowania.
Trwają prace nad zestawem konwersyjnym do SM42 Piko na niskie numery.
Zestaw w planach ma zwierać: blaszkę z elementami fototrawionymi (boki ostoi), 4 wydruki boczków wózków cięższego typu, kalkomanie na ostoję i wydruk "osłony" tłumika? (chyba tak to się nazywa). Planuję żeby jak najmniej ingerować w model, dlatego wciąż usilnie dumam nad kwestią żaluzji.
Czy wersje SM42 z "wąską" i "szeroką" ostoją różniły się wizualnie czymś jeszcze oprócz:
-Ostoja
-Żaluzje przedziału "elektrycznego"
-Wózki
-Klapki na narożach
-Osłony tłumika
?
W chwili obecnej przerysowałem ostoję do cdr. i pomniejszyłem do skali 1:87. Nałożony próbny wydruk na model uwidocznił szereg nieścisłości modelu/oryginał.
Docelowo ostoja ma wyglądać tak:
Czyli trzeba by było trochę spiłować to części przy schodkach i nałożyć blachę. Pokrywki będą jako oddzielne do zamontowania.
Ostatnio edytowane:
- 11
- 2
- 1
- Pokaż wszystkie