1. Na dobry początek wklejam schemat płytki świateł - tej, która znajduej się z każdego czoła lokomotywy. Schemat został narysowany w taki sposób, aby położenie elementów odpowiadało fizycznemu ich położeniu na płytce - dzięki czemu jest on niezbyt czytelny, za to łatwy w praktycznym użyciu . Ciekawostka: górna dioda też jest dwukolorowa, chociaż katoda czerwonej nie jest podłączona. Zworki 0R służą wyłącznie do przeskakiwania nad ścieżkami (i są w taki sposób narysowane na schemacie) - w ten sposób zaoszczędzono na dwustronnej płytce.
2. W moim egzemplarzu (być może tak jest we wszystkich) jest błąd w kolorach przewodów - czerwony jest połączony z kołami lewej strony lokomotywy, a czarny - prawej. Połączenia przewodów poza tym są poprawne, tzn. przód logiczny jest od strony dłuższego ryjka, a tył - od krótszego.
2. W moim egzemplarzu (być może tak jest we wszystkich) jest błąd w kolorach przewodów - czerwony jest połączony z kołami lewej strony lokomotywy, a czarny - prawej. Połączenia przewodów poza tym są poprawne, tzn. przód logiczny jest od strony dłuższego ryjka, a tył - od krótszego.
Załączniki
-
7 KB Wyświetleń: 829