• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Sprzedam skrzynki modułowe FREMO oraz PMM standardowe i szkieletowe.

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

LordVegetos

Aktywny użytkownik
ŁKMK
Reakcje
175 0 1
#22
Polecam kolegę. Zamówiłem skrzynki do skali N. Stacja i szlakowa. Zrobione na wymiar do mojego regału. Są jak dla mnie rewelacyjne. Na pewno zamówię jeszcze kolejne skrzyneczki.
 

Tarka

Aktywny użytkownik
PKMK
Reakcje
116 0 0
#23
Gorąco polecam. Sam zamówiłem dwie skrzynki przejściowe z profilu stacyjnego na szlakowy. Wyszło genialnie. Po rozmowie widać, że autor ciągle szuka pomysłów na udoskonalenie produktu.

Teraz czekam na nogi ;)
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
16.231 401 29
#24
Doskonale że ktoś się znalazł i robi skrzynki które zyskują uznanie użytkowników.
 
OP
OP
M

maramamare

Użytkownik
Producent
Reakcje
109 2 0
#28
Moduł FREMO E96 R2000 15st. skala H0

Cena 90zł

Profile czołowe: sklejka 10 mm
Ława: 10 mm (podtorze 4 mm)

Boki: 5 mm (wzmocnione elementami o grubości 10 mm.
Blat: 3 mm
Ława posiada obustronnie grawer wyznaczający przebieg słupów, oraz innych urządzeń - 29 mm od osi toru.
Podtorze posiada grawer wyznaczający krawędzie podkładów.
Na życzenie klienta ścianki boczne robię pofałdowane lub proste.
Skrzynka do samodzielnego montażu.
DSC_0078.jpg DSC_0079.jpg DSC_0080.jpg
 
OP
OP
M

maramamare

Użytkownik
Producent
Reakcje
109 2 0
#29
FREMO H0-B'02 x 900 mm (jednotorowy z nasypem)

Długość toru: 900 mm
Profile czołowe: sklejka 10 mm
Ława: 10 mm (podtorze 4 mm)
Boki: 10 mm
Blat: 3 mm
Ława posiada obustronnie grawer wyznaczający przebieg słupów, oraz innych urządzeń - 29 mm od osi toru.
Podtorze posiada grawer wyznaczający oś torów.
Na życzenie klienta ścianki boczne robię pofałdowane lub proste.
Skrzynka do samodzielnego montażu.
Cena: 130zł
DSC_0152.jpg DSC_0155.jpg DSC_0157.jpg
 

stare tory

Znany użytkownik
KKMK
Reakcje
745 74 11
#30
Skrzynki jak skrzynki ale zastanawia mnie czym dokręcić śrubę w otworze pokazanym strzałką i co będzie się działo z czołami po jakimś
czasie kiedy sklejka "złapie" choćby odrobinę wilgoci?I mocno się obawiam,że te"cósie"do mocowania nóg nie wytrzymają zbyt dużej
ilości "przenosin" skręconego układu skrzynek co czasem dzieje się na imprezach modelarskich.A nawet jeżeli nogi będą przykręcane
do boków czy wręg to przy tej grubości sklejki skrzynka nie będzie stać stabilnie.Norma Fremo zaleca profile o grubości minimum 10mm.
skrzynka.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
6.183 155 21
#31
zastanawia mnie czym dokręcić śrubę w otworze pokazanym strzałką
Kluczem. A na poważnie, to jest przecież zdjęcie od spodu, więc można klucz włożyć od dołu, między dwiema podłużnicami - ten otwór jest na osi skrzynki, między tymi podłużnicami. Co do wytrzymałości czół i mocowań nóg się nie wypowiadam.
 
OP
OP
M

maramamare

Użytkownik
Producent
Reakcje
109 2 0
#32
W skrzynkach szkieletowych o które Pan pyta zajdzie parę zmian, na razie skupiam się na tych "standardowych". Mocowań na te nogi już nie montuje, będzie inne rozwiązanie, do tego kilka innych drobnych zmian konstrukcyjnych. :) , na razie skrzynki chłoną wilgoć z piwnicy i czują się dobrze :)
 

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
13.753 336 20
#33
Kluczem. A na poważnie, to jest przecież zdjęcie od spodu, więc można klucz włożyć od dołu, między dwiema podłużnicami - ten otwór jest na osi skrzynki, między tymi podłużnicami.
Tak, tylko jaka jest możliwość obrócenia klucza pomiędzy podłużnicami. Patrząc na to zdjęcie to nie wygląda to zbyt dobrze. Wg mnie to za mały rozstaw jest pomiędzy podłużnicami, aby swobodnie obracać kluczem, szczególnie jak będą takie dwie skrzynki skręcane.
 

Artur

Bob Budowniczy
Zespół forum
FREMO Polska
MSMK
Reakcje
4.823 105 2
#34
A ja się zapytam tak. Kto kręci skrzynki na 3 śruby :)) skrzynki były testowane u nas w klubie. Marcin uwzględnia nasze uwagi w kolejnych projektach.
Będzie też na Bielanach więc będzie można pomacać skrzynki i dopytać osobiście ;)
 

Mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
13.753 336 20
#35
A ja się zapytam tak. Kto kręci skrzynki na 3 śruby :)) skrzynki były testowane u nas w klubie. Marcin uwzględnia nasze uwagi w kolejnych projektach.
W takim razie, skoro otwór jest nieużywany, to proponuję zakończyć dyskusję i usunąć nasze wpisy z ogłoszenia, żeby nie zaśmiecać.
 

stare tory

Znany użytkownik
KKMK
Reakcje
745 74 11
#36
Kto kręci skrzynki na 3 śruby
Artur na imprezach na których byłem nie raz i nie dwa trzeba było skrzynki skręcać na trzy śruby bo inaczej nie szło ich prawidłowo ustawić.
A swoją drogą zastanawiam się po kiego grzyba tak kombinować ze skrzynkami,moim zdaniem dużo łatwiej dociąć i zmontować te 9 kawałków prostej
sklejki i na dodatek będą mocniejsze niż te z cienkiej sklejki.Tylko nie mówcie mi,że po to żeby"mądrze" wyglądało,bo jak ktoś zagląda pod spód skrzynek to znaczy,że na skrzynkach jest mało ciekawie.
 

Artur

Bob Budowniczy
Zespół forum
FREMO Polska
MSMK
Reakcje
4.823 105 2
#37
To prawda. Zaletą tych skrzynek jest ich waga i to bardzo dużą. Ale coś za coś. Zresztą nasi zachodni sąsiedzi też zaczęli takie skrzynki robić do tego stopnia że nawet nogi robią z takiej sklejeczki z otworami ;] jak znajdę link to wkleję.
 
OP
OP
M

maramamare

Użytkownik
Producent
Reakcje
109 2 0
#38
Szanowny Panie Stare tory,
Gdyby ludzi nie kombinowali, to pewnie do dziś siedzielibyśmy w jaskiniach :)
Głównym atutem skrzynki miało być nie "mądre" wyglądanie, a lekkość konstrukcji, ponieważ są użytkownicy dla których jest to ważne :) . Co do wytrzymałości, nie będę się wypowiadał, lepiej żeby zrobił to ktoś kto próbował ją choćby "wykręcić", powiedzieć mogę tylko tyle, że po wprowadzeniu kolejnych zmian, skrzynka będzie jeszcze wytrzymalsza i funkcjonalna :)
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
16.231 401 29
#39
Panowie to dyskusja bez przyszłości, każdemu co mu się podoba,na co go stać itd.
Można także zbić skrzynkę z płyty meblowej jak to już widzieliśmy nie raz, a można sobie zrobić z blachy, ja polecam tytan, wytrzymały, lekki trochę drogi ale kto bogatemu zabroni.

Ja Koledze kibicuję i trzymam kciuki.
 

stare tory

Znany użytkownik
KKMK
Reakcje
745 74 11
#40
Gdyby ludzi nie kombinowali, to pewnie do dziś siedzielibyśmy w jaskiniach :)
Gdybyśmy dalej siedzieli w jaskiniach,nie spowodowalibyśmy takich nieodwracalnych zniszczeń miejsca w którym mieszkamy.Niestety gatunek
ssaka zwany Człowiek jest najgłupszym,najbardziej szkodliwym,i najmniej potrzebnym gatunkiem na Ziemi.A wracając do skrzynek to kolega
z pracy,który zajmuje się projektowaniem konstrukcji drewnianych stwierdził że owszem takie konstrukcje są lżejsze ale ich wytrzymałość
na zniszczenie jest też sporo mniejsza.Zwłaszcza szkodliwa jest zbytnia sztywność przy cienkich elementach co zwiększa podatność na rozerwanie.
Tak naprawdę czas pokaże czy konstrukcja z cienkiej sklejki nie okaże się parą działającą tylko na gwizdek.
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Dodatki do makiety i elektronika makietowa 0

Podobne wątki