• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Elektrowozy Skromna kolekcja pod napięciem

OP
OP
Beobachter

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.939 10 2
Jeżeli cytujemy jakąś wypowiedź, to naturalnie nasza odpowiedź, czy też komentarz odnosi się do tego cytatu.
W każdym innym przypadku odnośnikiem jest wpis poprzedzający nasz - taka logika forumowej „korespondencji”.
A z E 44 problem „sanek” istotnie czasem się pojawiał i wówczas - jak napisał @xxx - czyszczenie styków było remedium. No chyba że, jak w moim wcześniejszym wpisie, potrzebna jest już większa ingerencja na skutek zużycia elementów eksploatacyjnych :cool:
 

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.595 25 2
I to jest odpowiedź "gadać aby gadać". Czy wiemy nadal z jakich lat są te modele co pisał kolega "XXX" które posiada, czy po prostu polemika, aby coś napisać? Ja nie cytowałem czyjeś wypowiedzi tylko pytałem autora, a odpowiada ktoś inny wrzucając zdjęcie z netu.
 
OP
OP
Beobachter

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.939 10 2

xxx

Znany użytkownik
Reakcje
3.498 35 0
Czy wiemy nadal z jakich lat są te modele co pisał kolega "XXX" które posiada, czy po prostu polemika, aby coś napisać? Ja nie cytowałem czyjeś wypowiedzi tylko pytałem autora, a odpowiada ktoś inny wrzucając zdjęcie z netu.
Miałem na myśli modele BR244 DR (5/6201) i E44 DB (5/6211) to są modele z osobnymi wózkami. Nowsze niż te pierwsze ze wspólnym elementem napędowym podwozia. Kupiłem je używane ale w stanie idealnym dlatego nazywam je "muzealne". Lata produkcji to jakieś 70-80.
Sanki jak to nazwałem to to co już autor wątku opisał czyli sytuacja gdzie jeden wózek jedzie a drugi nie a tylko się ślizga.
Odpowiedziałem dopiero teraz bo dopiero wszedłem na komputer. Nie sądziłem, że wyjdzie z tego taka mocna polemika.
 
OP
OP
Beobachter

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.939 10 2

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.595 25 2
Gützold przejął produkcje E44 jeszcze przed zjednoczeniem Nimiec i te lokomotywy miały feler, gdyż blachy pokryte były jakimś nalotem i nie przewodziły prądu. Wyglądały na czyste ale bez przewodzenia, komutator także. Stąd moje pytanie o rok produkcji. Wcześniejsze mogły nie przewodzić tylko z powodu brudu i osadu.
 
OP
OP
Beobachter

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.939 10 2
Tak trochę dla rozluźnienia „naelektryzowanej” atmosfery … elektryczne scenki z życia kolei Bawarii.
Na stację wjeżdża właśnie krótki pociąg towarowy (skład był już prezentowany w TYM wpisie, a jego wagony w kolejnych).
Wówczas był jednak prowadzony przez parowóz GtL 4/4, który tutaj został zastąpiony przez elektrowóz EG 1.
IMG_1288.jpeg


Tutaj widzimy pociąg w całej okazałości. Natomiast na drugim planie widoczna jest tylko część znacznie dłuższego pociągu towarowego, którego wagony były już prezentowane w ośmiu kolejnych wpisach zaczynających się TU.
Tam też występowały różne bawarskie parowozy, które ze względu na charakter tego wpisu zostały dzisiaj zastąpione przez elektrowóz EG 2 (OK, ten będzie jeszcze w przyszłości prezentowany).
IMG_1291.jpeg


W widoku z większej wysokości lepiej widoczny jest też skład osobowy ma trzecim planie. Jego wagony były też już prezentowane w kolejnych wpisach zaczynających się TU. Również tym razem zastąpiłem parowóz Pt 2/3 pasującym do charakteru aktualnego wpisu elektrowozem EP 3/6.
IMG_1292.jpeg


Jeszcze tylko widok z tyłu na odjeżdżający pociąg z widocznym na jego końcu, prezentowanym już wcześniej wagonem bagażowym P.
IMG_1289.jpeg
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Kolekcje 10
Kolekcje 12
Kolekcje 0
Kolekcje 18
Kolekcje 4

Podobne wątki