• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

SKM Gdańskie

Słowian

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#3
chf napisał(a):
He he w Katowicach już takie jednostki jeżdżą en 57 tylko nie pamiętam jakie numery mają.
Numery od 2000 wzwyż. Moim zdaniem te modernizowane kible to jeden wielki badziew. Poza wygodnymi siedzeniami i jakotakim rozplanowaniu wnętrza, nie ma tam żadnych rewelacji. Drzwi jak się zacinały, tak się zacinają. Pociągi niemiłosiernie skrzypią. No i oczywiście szarpią przy ruszaniu, bo w Polsce stosuje się kilkudziesięcioletniej konstrukcji rozruchy...
 

kozak

Użytkownik
Reakcje
2 0 0
#5
I z silnikami prądu stałego można dużo zrobić to tylko kwestia sterowania, jeśli mówimy o rzędzie oporników które spokojnie mogły by ogrzewać spory budynek to nie ma sie co dziwić że szarpie. Porządne sterowanie mikroprocesorowe metodą PWM zapewniło by łagodny rozruch i mniejsze zużycie prądu.
 

chf

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#6
Widziałem ostatnio sterowanie ludmiły. Wszystkim steruje komputer :) Oczywiście nie tak do końca bo by było nudno jakby sama jeździła. Po za tym super maszynka no i warunki pracy na niej o niebo lepsze niż w naszych lokach :)
 
Reakcje
0 0 0
#7
wilczek19 napisał(a):
Już niebawem SKM Gdańskie tak bedzie wyglądało.

Pierwsze jednostki ponoć juz pojechały na modernizacje, jeszcze nie wiem dokładnie, ale niebawem się dowiem:)

A o to fotka jak bedzie wyglądać
En57 ze zmienionym czołem :LOL: A już myślałem, że z zachodu coś kupili.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 25
Tabor 13

Podobne wątki