Robert Reschka. Podaj stacjonowanie tych lokomotyw jakie mają być w modelu.
Mówisz, masz. Proszę, tu lista z przydziałami. 245019 ma być Olsztyn, 245020 ma być Białystok, ale jeszcze nic fajnego nie znalazłem. Wiem, że jest dużo z Poznania, ale akurat tam było dużo fajnych egzemplarzy.
245001 SU45-79 Ep. VI Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu, stan kwiecień 2015
245002 SU45-70 Ep. VI Zakład PR w Zielonej Górze, stan styczeń 2014
245003 SU45-089 Ep. VI Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu, stan kwiecień 2015
245004 SU45-241 Ep. VI Oddział Wielkopolski z siedzibą w Poznaniu, stan kwiecień 2015
245005 SU45-263 Ep. V Zakład Taboru w Bydgoszczy, stan luty 2001
245006 SU45-245 Ep. VI Wielkopolski Zakład Spółki w Poznaniu, stan kwiecień 2011
245007 SP45-254 Ep. IV MD Poznań, stan sierpień 1978
245008 SP45-155 Ep. IV MD Wrocław Główny, stan kwiecień 1974
245009 SP45-032 Ep. V MD Leszno, stan mai 1997
245010 SP45-096 Ep. IV MD Zbąszynek, stan czerwiec 1987
245011 SP45-086 Ep. V MT Kutno, stan październik 1996
245012 SP45-039 Ep. V MT Poznań, stan sierpień 1997
245013 SU45-220 Ep. V Zakład Taboru w Poznaniu, stan sierpień 2001
245014 SU45-006 Ep. V Zakład Taboru w Gdyni, stan grudzień 2000
245015 SU45-126 Ep. V Zakład Taboru w Lublinie, stan maj 2003
245016 SP45-023 Ep. IV MD Warszawa Odolany, stan maj 1972
245017 SU45-141 Ep. V MD Jelenia Góra, stan czerwiec 1995
245018 SP45-248 Ep. IV MD Warszawa Odolany, stan siepień 1972
A ja tak pozwolę sobie na pewną poufałość, chociaż nie miałem przyjemności z p. Robertem osobiście się poznać. I mam nadzieję że nie potraktuję tego w sposób osobisty.
@Robert Reschka - nie przejmuj się wodzami, tylko "dawaj" modele na rynek. Jak będą to się sprzedadzą i wygryzanie nie ma tu nic do tego.
Dzięki za miłe słowa. Jak by to było tylko tu na forum, to pół biedy… Ale sobie nie wyobrażasz, ile nam się rzuca kamieni pod nogi, i ile razy próbowano nas wycwanić. To forum jest Pikuś w tym całym. Ale ja się nie poddam.
Wyjaśnij kto jest wodzem, bo widzę kilku kandydatów...
Ten Pan, który broni zawsze (swoje) cztery litery, obojętnie czy ma racie czy nie.
No i zawsze podkreśla, że inni to
producenci, a my to podejrzane oszołomy…
Fajnie. Życzę jak najlepiej, tylko wiecie.... jak się już na forum napisze o modelu, to nie ma co się dziwić, że zaraz zaczną się pytania w stylu - "kiedy to będzie"?.... do tej pory nie ma trapezów 303E, że tak nieśmiało zapytam
Czekam i czekam.... o "denaturacie" nie wspomnę. Przypomnę, że w międzyczasie mowa też była o 4E i dwuczłonowej ET41. Nie boicie się, że w kontekście waszej zapowiedzi i dosyć regularnie ukazujących się konkurencyjnych modeli, klienci (znowu) zaczną się niecierpliwić zalewając forum postami zażaleniowymi, związanymi z terminami?
Wiem że mam czasową obsuwę. Wiem że czekacie na resztę katalogu 303E, że wam jeszcze jestem winien 4E i ET41. Ale te projekty postawiłem na razie za SU45. Trapezy by były jak by nie był źle otamponowy przydział. 400 była z Olsztyna i 424 była z Gdyni. Cała partia pojechała retour po nowe budy. Dlatego 303E.400 był ostatni wypust, jaki ta fabryka dla nas zrobiła. Jest już nowe rozwiązanie, ale to parę miesięcy potrwa. Będziemy mieli produkcie pod własnym zarządem. Ułatwi to wiele spraw. Mam nadzieje, że do końca roku dogramy cały proces produkcyjny, że jak się sprawdzi możemy wam podawać rzetelne terminy, kiedy się jaki model ukaże. Czas na tą zmianę był nie tylko przez błędy i jakość, bo miałem też dosyć tej loterii terminowej z tej fabryki. Więc może potrwa, ale obiecane modele dostaniecie. Rzymu też w jeden dzień nie zbudowano. Pracuję intensywnie nad tematem, tylko dajcie mi trochę czasu. Jak będę wiedział konkrety, to podam, ale jak nic nie mówię, to też pytania nic nie dadzą.