Nie, człowiek uczy się na błędach. I my nauczyliśmy się, że kontakt poprzez forum był błędem. To tłumaczy, czemu inni producenci nie prowadzą kontaktu z klientami na otwartych forach. Wcześniej czy później wychodzi się na tym źle.
Obecna formuła jest lepsza. Ktoś zadaje pytanie przez formularz zadawania pytań, jest ono analizowane, jeśli trzeba to przez kilku ludzi - tych co zajmują się danymi sprawami. Następnie odpowiedź pojawia się na stronie i służy to wszystkim. A jeśli ktoś ma jakiś problem i kontaktuje się przez formularz kontaktowy, to i dany problem jest analizowany i jeśli jest potrzeba to odpisuje się mailowo takiej osobie.
Proste. Producenci przyjmują swoje formy kontaktu z klientami. A fora służą ludziom, w tym przypadku klientom producentów, do prowadzenia między sobą dyskusji na temat modeli.
Obecna formuła jest lepsza. Ktoś zadaje pytanie przez formularz zadawania pytań, jest ono analizowane, jeśli trzeba to przez kilku ludzi - tych co zajmują się danymi sprawami. Następnie odpowiedź pojawia się na stronie i służy to wszystkim. A jeśli ktoś ma jakiś problem i kontaktuje się przez formularz kontaktowy, to i dany problem jest analizowany i jeśli jest potrzeba to odpisuje się mailowo takiej osobie.
Proste. Producenci przyjmują swoje formy kontaktu z klientami. A fora służą ludziom, w tym przypadku klientom producentów, do prowadzenia między sobą dyskusji na temat modeli.
Forum jest OK, ale przy zachowaniu toku wypowiedzi skupionej na konkrecie. Użytkowników niekonkretnych - lubiących gadać dla gadania - jest 90% (sam nim byłem). Ja to teraz to widzę nauczony doświadczeniem, ale widzę też, że wielu tkwi w tym nadal.... i pewno tkwić będzie. Dlatego uważam, że pomysł ze stroną informacyjną i tą formą kontaktu to dobry pomysł. Nie bez powodu producenci (jak zauważyłeś CoCu) tak się kontaktują z klientelą. Dlatego dałem "popieram".
Ostatnio edytowane: