Warto pomyśleć o tym jak to będzie używane i jakie połączenie elektryczne będą potrzebne. Tak pomalowałem segmenty które ja bym izolował.
Zobacz załącznik 704939
Także są dwie główne pętle, zewnętrzna zielona i wewnętrzna niebieska, każda ma swój własny zasilacz. Bocznice 1,2,3 sa proste, izolowane od pętli i na przełącznikach pozwalających wyłączenie mocy. Połączenie 4 jest ciekawe bo jest torem między pętlami, także właściwie nie należy ani do zielonej ani do niebieskiej. Ja bym tam postawił przełącznik 3 pozycyjny pozwalający na podłączenie do obu pętli albo wyłączenie mocy.
A teraz dochodzimy do torów 5 i 6, są oba możliwością zamknięcia pętli niebieskiej, także tam bym postawił przełącznik multi-biegunowy pozwalający na przejazd górą albo dołem, który by kontrolował nie tylko połączenie tych segmentów ale także przejazdy.
Jeżeli na dole ma być stacja to warto pomyśleć o peronach. Czy tylko będzie peron przy torze 5 a pętla zielona przeznaczona ma być do ruchu towarowego? Dodatkowy peron mógł być dodany lub na zewnątrz pętli zielonej, wtedy tor 6 powstaje torem przejazdowym, albo można dodać miejsce pomiędzy torem 6 i zewnętrznym na peron i wtedy wszystkie tory są obsługiwane.
Zobacz załącznik 704939
Także są dwie główne pętle, zewnętrzna zielona i wewnętrzna niebieska, każda ma swój własny zasilacz. Bocznice 1,2,3 sa proste, izolowane od pętli i na przełącznikach pozwalających wyłączenie mocy. Połączenie 4 jest ciekawe bo jest torem między pętlami, także właściwie nie należy ani do zielonej ani do niebieskiej. Ja bym tam postawił przełącznik 3 pozycyjny pozwalający na podłączenie do obu pętli albo wyłączenie mocy.
A teraz dochodzimy do torów 5 i 6, są oba możliwością zamknięcia pętli niebieskiej, także tam bym postawił przełącznik multi-biegunowy pozwalający na przejazd górą albo dołem, który by kontrolował nie tylko połączenie tych segmentów ale także przejazdy.
Jeżeli na dole ma być stacja to warto pomyśleć o peronach. Czy tylko będzie peron przy torze 5 a pętla zielona przeznaczona ma być do ruchu towarowego? Dodatkowy peron mógł być dodany lub na zewnątrz pętli zielonej, wtedy tor 6 powstaje torem przejazdowym, albo można dodać miejsce pomiędzy torem 6 i zewnętrznym na peron i wtedy wszystkie tory są obsługiwane.
Zastanowię się jeszcze nad bocznicą o nr 3 czy by jej jakoś nie zmodyfikować.
Ostatnio edytowane: