• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Roco - modele parowozów typu S160

jpl

Użytkownik
Reakcje
5 0 0
#4
Całkiem możliwe, że ładniejsza będzie samoróbka na jej bazie, niż fabryczna konwersja Roco, o ile taka powstanie... ;)
 

Sebastian.W

Aktywny użytkownik
Reakcje
43 0 0
#6
Może będzie tak jak z lokomotywą S272, i Roco od razu zaplanuje full wariantów w tym naszą Tr203:rolleyes:. Może Pan Krzysztof Koj wie coś na ten temat?(y)
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
263 0 0
#8
Byłem, oglądałem...zobaczymy co z tego będzie. Na IV epokową PKP zmian sporo.

Kilka moich fotek poniżej
10719558_1055188751161993_1747461348_n.jpg 10960974_1055188707828664_875468399_o.jpg 10970196_1055188791161989_1487155901_o.jpg
 
Ostatnio edytowane:

Flotoma

Znany użytkownik
Reakcje
4.925 5 0
#9
Jak Łukasz napisał, aby powstał z tego 4-epokowy model z realiów PKP będą potrzebne modyfikacje. Poniższy model powstał w 2009 roku na bazie zestawu od DJH Model Loco. Fabryczny zestaw wymagał wielu modyfikacji. Tak samo będzie z modelem Roco, który jednak powinien stanowić dużo lepszą bazę niż DJH w porównywalnej cenie.

IMG_6833_.jpg


IMG_6846_.jpg

IMG_6839_.jpg

IMG_6836_.jpg
 

Krzysztof Koj

Znany użytkownik
Reakcje
635 3 1
#10
Może będzie tak jak z lokomotywą S272, i Roco od razu zaplanuje full wariantów w tym naszą Tr203:rolleyes:. Może Pan Krzysztof Koj wie coś na ten temat?(y)
Niestety, nie wiem nic o polskiej wersji tego modelu Roco.
Prywatnie nie sądzę, żeby w najbliższym czasie (tj. w ciągu powiedzmy dwóch lat) ukazał się model lokomotywyPKP serii Tr203 firmy Roco, a już na pewno nie w wersji z epoki IV. Ale, może się mylę...?
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
263 0 0
#11
Patrząc przez analogię z polską wersją Ty2 rocowskiej 52 też nie spodziewałbym się polskiej wersji Tr203 w epoce IV...zmian jest - tak jak przy Ty2 - sporo, co powoduje że przy naszej chłonności rynku zmiany formy są mało opłacalne (miedzy 52 a Ty2 w epoce IV jest około 50-60 różnic wymagającym zmian formy, pewnie przy Tr203 byloby podobnie). Znamienne jest to że Roco szykuje wypust S160 na rynek chiński...rośnie tam klasa średnia, pojawia się popyt na modele...
 
OP
OP
H

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
1.963 6 0
#12
- model firmowy ma być (również /przede wszystkim) w wersji wojennej i to jest najważniejsze dla mnie ( oczywiście bez tego chińskiego, czy alaskańskiego reflektora na tendrze), tak więc nic lepszego byc już nie może i nie musi , przeciez dokładnie tak wygladały w przeważającej większości te maszyny (wersja USATC) , które trafiły na PKP, mam na myśli maszyny z nastawnicami dżwigniowymi , które to póżniej dopiero w zetentekach wymieniono na śrubowe , kominami itd .. - tu popis dla naszych modelarzy zetentekowców , , nie ma co ubolewać nad tym ,żeby roco zrobiło nam pekapowską wersję - a rynek zbytu dla tego modelu to spora ilośc krajów na całym globie - niezłe - kapitalne przedsięwziecie tej firmy - w samej Rosji dwie wersje szeroko i wąskotorowa -
[DOUBLEPOST=1426462035,1426461486][/DOUBLEPOST]
Jak Łukasz napisał, aby powstał z tego 4-epokowy model z realiów PKP będą potrzebne modyfikacje. Poniższy model powstał w 2009 roku na bazie zestawu od DJH Model Loco. Fabryczny zestaw wymagał wielu modyfikacji. Tak samo będzie z modelem Roco, który jednak powinien stanowić dużo lepszą bazę niż DJH w porównywalnej cenie.

Zobacz załącznik 277349

Zobacz załącznik 277350
Zobacz załącznik 277356
Zobacz załącznik 277360
Tomek jedna moja uwaga do Twojego modelu ( jest to do łatwego poprawienia ) nie ma na otulinie stojaka nitów , na PKP nie występowały te parowozy z tego okresu jak Twój model bez otuliny stojaka-chyba ,że "szły" do naprawy lub na złom wtedy niejednokrotnie po drodze czy w krzakach ubywały blachy otulinowe w róznych częściach kotła
 
Ostatnio edytowane:

SM03-422

Znany użytkownik
Reakcje
675 9 1
#15
Roco mierzyło oryginał z Polski, a dokładniej Tr203-296 z Muzeum w Jaworzynie a do tego mierzyli nawet rozmieszczenie reflektorów jak również umiejscowienie inżektorów Nathana pod budką w Tr201-51, tak wiec kto wie, może jakaś dosłownie polska wersja wyjdzie :)
 

zepfot

Znany użytkownik
GGM
Reakcje
443 0 1
#16
Roco mierzyło oryginał z Polski, a dokładniej Tr203-296 z Muzeum w Jaworzynie a do tego mierzyli nawet rozmieszczenie reflektorów jak również umiejscowienie inżektorów Nathana pod budką w Tr201-51, tak wiec kto wie, może jakaś dosłownie polska wersja wyjdzie :)
Nie powiem było by to bardzo miłe gdyby wypuścili ten model parowozu w barwach PKP z charakterystycznymi dla naszego zarządu elementami :)
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#17
Roco mierzyło oryginał z Polski, a dokładniej Tr203-296 z Muzeum w Jaworzynie a do tego mierzyli nawet rozmieszczenie reflektorów jak również umiejscowienie inżektorów Nathana pod budką w Tr201-51, tak wiec kto wie, może jakaś dosłownie polska wersja wyjdzie :)
A czy mierzyło może jeszcze coś poza tą lokomotywą? To by świadczyło, że może jednak interesują się naszym rynkiem. Chociaż coś mi się wydaje, że nie za bardzo...
 

Sebastian.W

Aktywny użytkownik
Reakcje
43 0 0
#18
Ty2 pomimo wysokiej ceny i wczesnej epoki sprzedał się naprawdę szybko (tak mi się wydaje;)). Więc po cichu liczę, że doczekamy się Tr203 zwłaszcza, że ich ekipa została przyłapana na pomiarach naszej maszyny(y).
 

garou

Ostrzeżony
Reakcje
4.111 416 99
#20
To napawa naprawdę nadzieją na wersje PKP. Bez jaj. Wg. mnie gdyby wyszła taka wersja - choćby jedynie z dużymi PKP-owskimi lampami - to i tak byłoby super .... (prośba o kredycik konsumpcyjny w banku też by chyba była :) ) bo cena tego parowozu z dźwiękiem trochę jednak waży. Ale to raczej na tą chwilę tylko czcze marzenia. Jak pisał tam p. K.Koj jak już, to za kilka lat...
 

Podobne wątki