Witam. Wiem, wiem kolejny mój temat... Jednak zbierałem się dość długo bo prawie rok by zaprezentować to co przez ten czas powstawało. Jest to temat poświęcony mojej fikcyjnej firmie transportowej, która wzorowana jest na przewoźnikach ze wschodu naszego kraju. Od dawna bardzo się fascynuje wschodnimi zestawami i wpadłem na pomysł by zrobić coś w skali.
Firma S-POL powstała w 1992 roku w Ostrowi Mazowieckiej. Pierwszy zakupiony pojazd to IFA W50 z HDSem, która była używana w transporcie lokalnym materiałów budowlanych. W roku 1995 firma zdecydowała się na zakup pełnowymiarowego zestawu, wtedy wybór padł na popularne wtedy Volvo serii F oraz naczepę plandekę marki Trailor, były to pojazdy z drugiej ręki. Firma dynamicznie się rozwijała w roku 1999 flotę zasiliły dwa nowiutkie Volva FH-12 380 Globtrotter, które obsługiwały kierunki na wchód. Przez firmę przewijało się dużo samochodów z drugiej ręki do roku 2007, kiedy to firma zakupiła cztery sztuki nowych Volvo FH w tym modelu jubileuszowego na 80 lat Volvo. (pojazdy do teraz użytkowane są we flocie). W przeciągu tych lat firma rozwinęła się do 20 jednostek transportowych. Firma świadczy usługi w transporcie międzynarodowym, obsługujemy kierunki takie jak Rosja, Kazachstan,, Chorwacja, Turcja, Europa zachodnia. Posiadamy naczepy typu plandeka oraz chłodnia.
Tyle historii firmy czas na prezentacje floty. Na początek zaprezentuje najstarszy samochód we flocie:
#1
Ciągnik:
Model: Scania 124L 420 Topline
Rok produkcji: 2003
Przebieg: 1200000km
Historia: Ciągnik zakupiony w 2005 roku jako używany. W roku 2019 ciągnik przeszedł kapitany remont i jest ciągle używany w ruchu krajowych jak i międzynarodowym.
Naczepa:
Model: Wielton NS34
Rok produkcji: 2007
Historia: Naczepa zakupiona jako nowa w 2007 roku. Bo drobnych poprawkach w roku 2019.
Myślę, że taka forma przedstawiania floty będzie odpowiednia, jeżeli ktoś ma jakieś uwagi niech podzieli się nimi w komentarzu. Pozdrawiam.
Firma S-POL powstała w 1992 roku w Ostrowi Mazowieckiej. Pierwszy zakupiony pojazd to IFA W50 z HDSem, która była używana w transporcie lokalnym materiałów budowlanych. W roku 1995 firma zdecydowała się na zakup pełnowymiarowego zestawu, wtedy wybór padł na popularne wtedy Volvo serii F oraz naczepę plandekę marki Trailor, były to pojazdy z drugiej ręki. Firma dynamicznie się rozwijała w roku 1999 flotę zasiliły dwa nowiutkie Volva FH-12 380 Globtrotter, które obsługiwały kierunki na wchód. Przez firmę przewijało się dużo samochodów z drugiej ręki do roku 2007, kiedy to firma zakupiła cztery sztuki nowych Volvo FH w tym modelu jubileuszowego na 80 lat Volvo. (pojazdy do teraz użytkowane są we flocie). W przeciągu tych lat firma rozwinęła się do 20 jednostek transportowych. Firma świadczy usługi w transporcie międzynarodowym, obsługujemy kierunki takie jak Rosja, Kazachstan,, Chorwacja, Turcja, Europa zachodnia. Posiadamy naczepy typu plandeka oraz chłodnia.
Tyle historii firmy czas na prezentacje floty. Na początek zaprezentuje najstarszy samochód we flocie:
#1
Ciągnik:
Model: Scania 124L 420 Topline
Rok produkcji: 2003
Przebieg: 1200000km
Historia: Ciągnik zakupiony w 2005 roku jako używany. W roku 2019 ciągnik przeszedł kapitany remont i jest ciągle używany w ruchu krajowych jak i międzynarodowym.
Naczepa:
Model: Wielton NS34
Rok produkcji: 2007
Historia: Naczepa zakupiona jako nowa w 2007 roku. Bo drobnych poprawkach w roku 2019.
Myślę, że taka forma przedstawiania floty będzie odpowiednia, jeżeli ktoś ma jakieś uwagi niech podzieli się nimi w komentarzu. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane:
- 15
- 1
- 2
- Pokaż wszystkie