• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Rozmieszczenie sygnalizacji kształtowej na stacji...Projekt Wrocki...

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.290 459 29
#21
Nieźle, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby cięgło napędu ramienia było po drugiej stronie masztu, tak, jak w prawdziwych semaforach i w większości modeli. Poza tym lekko zaburzone są proporcje wymiarów ramion.
 
OP
OP
LUKASZdiy

LUKASZdiy

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 0 0
#22
Niestety to jest mój błąd.. cięgno jest ze złej strony ze względu na zastosowany napęd który "wypycha" popychacz.
Właśnie walczę z jasnością samego oświetlenia LED jak i dopasowania przesłony.
Semafor nie może równać się z produktami markowymi jednak fajnie zrobić coś samemu.

Andrzeju czy mógłbym prosić o pomoc w rozmieszczeniu pedni?
 
P

Paweł Piotr

Gość
#24
Żeby poprawnie zaprojektować przebieg pędni drutowych potrzebne są następujące dane:
1. Dokładne położenie nastawni.
2. Rodzaj urządzeń srk, mających pracować na stacji (w ręcznych kluczowych pędnie będą tylko do semaforów i tarcz ostrzegawczych, w mechanicznych scentralizowanych pędnie będą także do zwrotnic, rygli i wykolejnic).
3. W miarę dokładny plan schematyczny (idealnym byłby plan sytuacyjny, który uwzględnia realne odległości elementów infrastruktury stacji, czyli plan zwymiarowany...).
 

Podobne wątki