hmm. To jak rozwiązać ten problem? Mogę jedynie dodać jeszcze ten tor wyciągowy (
@bstok70 ), ale no właśnie- zostaje sprawa wagonów które zostaną po tym jak lokomotywa będzie "wolna" od nich. (u mnie może to być albo spalinowe typu Sm42 lub parowóz, nie pamiętam nazwy- z epoki III, wiec taki dość nowoczesny
) Co do rodzaju dworca - osobowy, ale okazjonalnie jakiś krótszy skład z węglarkami (150 cm) może stanąć. Nie mam jednakże za dużo miejsca, ktore przeznaczyłem na dworzec - max cztery skrzynki 92 cm. Miałem plany na 2 perony 190-160 cm i jeden tor na 180/190 bez peronu (przystankowo-przelotowo, że tak powiem)+ jeszcze po min. 1 tzw. bocznicy, a najlepiej z dostępem do peronu.
A co do jakiś imprez, to mam plany na kompatybilność z Fremo, bo mam już jeden moduł szlakowy- dwutorowy. Nie był jednak w użytku poza moim domem. Jak będę miał stację to będę miał coś do pokazania
. Raczej nie z PMM, bo ni mają jedynie jeden rodzaj modułu przejściowego, i nie jest tak doszlifowane jak fremo
OK, Za godzinę, lub mniej, wyślę moje przemyślenia i plany. Do końca marca mam zamiar zakończyć juz przygotowania i zacząć budowę. Postawiłem sobie limit, bo wiem, że inaczej nigdy nie skończę planować