• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Roco wraca do gry?

OP
OP
A

Anonymous

Gość
#5
Misiek napisał(a):
ale tamtejsze TE¯ mogły je¼dzić...
kiedyś jak się nudziłem i byłem chory to szperałęm troche w tym temacie i wyszło ze ET 90 jednak nigdy nie śmigało pod Snieżkę. NIe znalazłem takiego z przydziałem do BW Breslau. Znalazłeś gdzieś coś że jednak były ?? Bo jak tak .. to szybciej niż myślałem będę kładł trakcję ... :D ET 90 można kupić o ET 89 tylko pomarzyć .. no chyba ze masz wolne 600 - 650€ .. :-/
 
OP
OP
M

ministerek1

Gość
#6
Roco jak zwykle wali knoty. Oznaczenie C4ieT/Cpw4ielS chyba z czapki. Ten typ wprowadzono na DRG a nie na KPEV.
Ciekawy model z Dolnego ¦ląska produkował za to Trix -> E.T. 501 - 506. nr kat 12429
 

Załączniki

OP
OP
A

Anonymous

Gość
#10
wczoraj "zdobyłem" w Parowoziku darmowy katalog z nowościami ROCO N i są tam podane ceny "producenta"
wyglądają całkiem przywzowicie,
V90 rzędu 54E, mało która inna lokomotywa przekroczyła 89E, te hiszpańskie droższe
szwajcary mikserowe: 79,50 ;-)
Witfeldy: 75E
V188 (Przemkowy) 85E

hmm ja polowałem swego czasu na zieloną ...
po co polować na zieloną jak można pomalować na szaro i pasuje do Leosia ;-)
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#11
Misiek napisał(a):
wczoraj "zdobyłem" w Parowoziku darmowy katalog z nowościami ROCO N i są tam podane ceny "producenta"
TAK!!! już teraz to widać: ceny są niesamowicie niskie!!! np. V200 swego czasu kosztowała ok 350-400 pln (to była cena modelu sprzed upadku Roco) - teraz ta sama lokomotywa kosztuje ok. 200 pln!!! Nie mam nowej wersji ale kolega "donosi", że ta nowa produkcja jest o niebo lepsza: lepszy silniczek i wogóle jest jakby "inna". A może to tylko dlatego, że zbyt długo nie leżała w magazynie:) zresztą: ceny są istotnie niższe i absolutnie jakość nowej wersji strych modeli nie jest gorsza... ale czy lepsza? nie umiem ocenić!

P
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#12
Misiek napisał(a):
http://www.reynaulds.com/rocofall2007.html
orientacyjne ceny "nowości" z roco

to jest ciekawe;-) kilka dni temu na ebay poszło za 122Euro
To jest knot!!! miałem 2 takie... takie samo G jak ETA: wypada wał napędowy i staje: ¼le dobrane długości elemntów napędowych, licho dociskające balszki szczotek do silnika. Słowem: więcej nerwów niż przyjemności!!! choć - nie ukrywam - model bardzo oryginalny i mający dużą (!!!!!) siłę pociągową. Tylko ten niedoparcowany napęd.... :-/

P
 
OP
OP
A

Anonymous

Gość
#15
chodzi o to, że są wagony, które powinny pasować na PKP

trzebaby zbadać ró¼nicę między tymi w HO i tymi w N

a o resztę się uśmiechać do KK
i ustawić się na końcu kolejki z kalkami
albo samemu zrobić kalki (co ja plotę ;-) )
 
OP
OP
M

M_Storch

Gość
#17
Tylko oryginałów było nie za dużo. Ca 6 sztuk? Ale "Dore" pod Sewastopolem to ciągało. Podobno dało sie synchronizować lokomotywy do jazdy równoległej po 2 torach tak, coby 'Dora' sie nie klinowała....http://e94114.de/V188.htm
Pozdraw
Storch
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 5
Tabor 4
A
Tabor 4
W
Tabor 8

Podobne wątki