Te 3 eilzugi razem niestety nie.
1. Ze względu, że są z 3 zupełnie różnych stacji.
2. Tak zestawionych składów [A, AB i B], na pewno nie było.
Chyba, że machniesz ręką na przydziały, i do tego zrobisz skład [B, A, B] lub [B, AB, B].
Natomiast Ty2 ze skladem eilzugów jak najbardziej.
Panie Łukaszu, Pan nie miał chyba w ręku nigdy DdSRJP cz. II z tych lat.
2. Eilzugi to jenak nie wagony pospieszne.
1. Nawet dla pociągów strikte pospiesznych nie zapinano zawsze i wszędzie maszyn Pt czy Pm.
Nie było ich na tyle, a i warunki na niektórych trasach to wykluczały. Zwłaszcza na Podkarpaciu czy w Sudetach. Pociągi z Krakowa do Zakopanego były zasadniczo obsługiwane wyłącznie przez OKz32, z wyjątkami dla Ty2.
Z tym, że właśnie były to większe pociągi niż 3 wagony. W Sudetach końcowki tras były z kolei obsługiwane przez np. TKt2 czy Tr6.