Witam ponownie.
Dzisiaj kolejny rodzynek z moich ZMTK.
Producent - ROCO
Numer - 43065
Zespół 3-członowy ET-85
Napęd - 2 wózki członu motorowego
Sterowanie - Analog/ po modernizacji cyfrowe DCC
Oświetlenie - Białe/ czerwone zmienne - po modyfikacji LED
Oświetlenie wewnętrzne - członu pierwszego i ostatniego - po modyfikacji - wszystkich członów - LED na osobnych dekoderach.
Łoj! co tu napisać?
W Sevres pod Paryżem powinni toto zamknąć jako wzorzec jednostek samojezdnych.
Model trafił do mnie, jak większość, w stanie fabrycznym, nienaruszonym. Nie nosił śladów użytkowania, czy choćby stania na torach.
To rzadki model. Zwykle występuje jako człon pojedynczy, rzadziej jako podwójny. W zestawie 3-członowym już baaardzo rzadko.
Jak u ROCO, wszystko solidne, a z zewnątrz misterne i wyposażone w dziesiątki detali.
Dokonałem modernizacji polegającej na zamontowaniu dekoderów cyfrowych.
Każdy człon otrzymał swój dekoder, ( motorowy jazdy - reszta oświetlenia )
Dzięki czemu, każdy człon uzyskał oświetlenie wnętrza LED, a człon pierwszy i ostatni - oświetlenie zewnętrzne. Białe/ czerwone zmienne.
Jest to model, który od zawsze chciałem mieć/ pomacać/ zobaczyć.
Oczarował mnie kolorem, wykonaniem, detalami... tu nie bierze się do ręki kawałka plastiku, a dobry kawał historii opakowany w solidny, prehistoryczny plastik, który bardziej ebonit przypomina, no ale wtedy jeszcze terminy typu PET, PVC, PE, PP, Biedronka, Lidl, nie znane były ludzkości.
Co wkurza?
NIC.
Można doczepić się archaicznego wnętrza, z płytą jedynie imitującą fotele, ale w tamtych czasach upakowanie silnika pod podłogą, to już było mistrzostwo świata.
Model chodzi bardzo cicho i płynnie.
Co do minusów? ( muszą przecież być) to bardzo słaby odbiór prądu z szyn.
Ja wyposażyłem człony w kondensatory podtrzymujące, ale niestety, ten antyk wymaga IDEALNEGO stanu szyn i swoich kół. Tak więc, jeśli ktoś nabędzie ten zestaw, to musi się liczyć z czyszczeniem torów i kół tak często, jak swoich zębów.
Dzisiaj kolejny rodzynek z moich ZMTK.
Producent - ROCO
Numer - 43065
Zespół 3-członowy ET-85
Napęd - 2 wózki członu motorowego
Sterowanie - Analog/ po modernizacji cyfrowe DCC
Oświetlenie - Białe/ czerwone zmienne - po modyfikacji LED
Oświetlenie wewnętrzne - członu pierwszego i ostatniego - po modyfikacji - wszystkich członów - LED na osobnych dekoderach.
Łoj! co tu napisać?
W Sevres pod Paryżem powinni toto zamknąć jako wzorzec jednostek samojezdnych.
Model trafił do mnie, jak większość, w stanie fabrycznym, nienaruszonym. Nie nosił śladów użytkowania, czy choćby stania na torach.
To rzadki model. Zwykle występuje jako człon pojedynczy, rzadziej jako podwójny. W zestawie 3-członowym już baaardzo rzadko.
Jak u ROCO, wszystko solidne, a z zewnątrz misterne i wyposażone w dziesiątki detali.
Dokonałem modernizacji polegającej na zamontowaniu dekoderów cyfrowych.
Każdy człon otrzymał swój dekoder, ( motorowy jazdy - reszta oświetlenia )
Dzięki czemu, każdy człon uzyskał oświetlenie wnętrza LED, a człon pierwszy i ostatni - oświetlenie zewnętrzne. Białe/ czerwone zmienne.
Jest to model, który od zawsze chciałem mieć/ pomacać/ zobaczyć.
Oczarował mnie kolorem, wykonaniem, detalami... tu nie bierze się do ręki kawałka plastiku, a dobry kawał historii opakowany w solidny, prehistoryczny plastik, który bardziej ebonit przypomina, no ale wtedy jeszcze terminy typu PET, PVC, PE, PP, Biedronka, Lidl, nie znane były ludzkości.
Co wkurza?
NIC.
Można doczepić się archaicznego wnętrza, z płytą jedynie imitującą fotele, ale w tamtych czasach upakowanie silnika pod podłogą, to już było mistrzostwo świata.
Model chodzi bardzo cicho i płynnie.
Co do minusów? ( muszą przecież być) to bardzo słaby odbiór prądu z szyn.
Ja wyposażyłem człony w kondensatory podtrzymujące, ale niestety, ten antyk wymaga IDEALNEGO stanu szyn i swoich kół. Tak więc, jeśli ktoś nabędzie ten zestaw, to musi się liczyć z czyszczeniem torów i kół tak często, jak swoich zębów.