Dziękuję Krzysztofowi za ciekawą informację o kremowych paskach. Ale skoro już dyskutujemy o takich szczegółach, to może dałoby sie wyjaśnić sprawę zewnętrznych poręczy przy drzwiach? Wspomniałem o tym w innym wątku, ale powtórzę krótko tu. Na starszych zdjęciach wyraźnie widać, że poręcze były przy wszystkich drzwiach, zarówno w zespołach ze ściętym dachem, jak i z prostym. Na zdjęciech z lat 1990-tych i późniejszych są one tylko przy drzwiach na końcach składu, także w starszych składach ze ściętym dachem. Czy wszystkie zespoły przychodziły z fabryki z poręczami wszędzie, a potem te ze środka usuwano przy naprawach, czy też od pewnego momentu nie montowano ich już w fabryce? Niestety, nie mam dostępu do starego numeru KMiD, w którym podobno ta sprawa była opisana. No i jak powinna wyglądać Bipa odwzorowana w modelu Rivarossi?