Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ale szał na Rico chyba już mija bo za tego Wikinga dałem ok. 94 zeta gdzieś w Niemcach jako nówkę ze sklepu ( akurat jak firma się rozpadała ) a teraz za 95 to te go z konikami na alle też jako nówkę nabyłem a kiedyś to był biały kruk
Ale szał na Rico chyba już mija bo za tego Wikinga dałem ok. 94 zeta gdzieś w Niemcach jako nówkę ze sklepu ( akurat jak firma się rozpadała ) a teraz za 95 to te go z konikami na alle też jako nówkę nabyłem a kiedyś to był biały kruk
Ale szał na Rico chyba już mija bo za tego Wikinga dałem ok. 94 zeta gdzieś w Niemcach jako nówkę ze sklepu ( akurat jak firma się rozpadała ) a teraz za 95 to te go z konikami na alle też jako nówkę nabyłem a kiedyś to był biały kruk
Może jakaś była pracownica ma parę i sprzedaję . Ja jej aukcje obserwowałem i kiedyś szły jej po dość wysokich cenach a ostatnio właśnie schodziła z ceny co dwa- trzy tygodnie po 10 zł w dół .
Fakt szał na Rico mija, ale ja osobiście bardzo cenie modele w tych barwach. Nie jest ich jakoś dużo - mówię o fabrycznych modelach - ale powoli do mojej kolekcji jakoś trafiają. Czasem nawet coś się widzi na drodze. Kiedyś nawet, ze 2 lata wstecz widziałem ciągnik w barwach rico, praktycznie nic nie ruszone w malowaniu - dodana była tylko nazwa nowej firmy na drzwiach i tyle. Naczepa to wiadomo już inna, ale ciągnik robił wrażenie. A i w ramach ciekawostki dodam, że u mnie gdzieś pomyka facet z wanna z napisem rico Nie wiem czy były takie w ich flocie, czy jakaś samoróbka ze względu na sentyment.
Rico posiadało w swojej flocie całkiem sporo wywrotek . Szczególnie jakieś dwa lata przed upadkiem ten dział w ich firmie dość szybko się rozrósł . W swojej flocie posiadali 4-ośki których dużą cześć potem kupiła firma kenig spedition , parę zastawów 6x4 plus naczepa wywrotka 2-ośiowa noi sporo klasycznych zestawów 2+3 które głównie woziły kruszywa wszelkiego rodzaju . Inwestowali w wywroty ponieważ chcieli osiągnąć duży wynik pojazdów to musieli wchodzić w nowe specjalizacje transportu .