• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Rico

M&M

Znany użytkownik
#10
Ale szał na Rico chyba już mija bo za tego Wikinga dałem ok. 94 zeta gdzieś w Niemcach jako nówkę ze sklepu ( akurat jak firma się rozpadała ) a teraz za 95 to te go z konikami na alle też jako nówkę nabyłem a kiedyś to był biały kruk :)
 

Brodagaz

Znany użytkownik
#11
Ale szał na Rico chyba już mija bo za tego Wikinga dałem ok. 94 zeta gdzieś w Niemcach jako nówkę ze sklepu ( akurat jak firma się rozpadała ) a teraz za 95 to te go z konikami na alle też jako nówkę nabyłem a kiedyś to był biały kruk :)
Albo ktoś nie wiedział co sprzedaję a Ci co chcieli mieli już dawno.
Ja za swojego Mana używanego dałem 12 euro.
 
#14
Może jakaś była pracownica ma parę i sprzedaję . Ja jej aukcje obserwowałem i kiedyś szły jej po dość wysokich cenach a ostatnio właśnie schodziła z ceny co dwa- trzy tygodnie po 10 zł w dół .
 

jakcuk

Aktywny użytkownik
#18
Fakt szał na Rico mija, ale ja osobiście bardzo cenie modele w tych barwach. Nie jest ich jakoś dużo - mówię o fabrycznych modelach - ale powoli do mojej kolekcji jakoś trafiają. Czasem nawet coś się widzi na drodze. Kiedyś nawet, ze 2 lata wstecz widziałem ciągnik w barwach rico, praktycznie nic nie ruszone w malowaniu - dodana była tylko nazwa nowej firmy na drzwiach i tyle. Naczepa to wiadomo już inna, ale ciągnik robił wrażenie. A i w ramach ciekawostki dodam, że u mnie gdzieś pomyka facet z wanna z napisem rico :) Nie wiem czy były takie w ich flocie, czy jakaś samoróbka ze względu na sentyment.
 
#20
Rico posiadało w swojej flocie całkiem sporo wywrotek . Szczególnie jakieś dwa lata przed upadkiem ten dział w ich firmie dość szybko się rozrósł . W swojej flocie posiadali 4-ośki których dużą cześć potem kupiła firma kenig spedition , parę zastawów 6x4 plus naczepa wywrotka 2-ośiowa noi sporo klasycznych zestawów 2+3 które głównie woziły kruszywa wszelkiego rodzaju . Inwestowali w wywroty ponieważ chcieli osiągnąć duży wynik pojazdów to musieli wchodzić w nowe specjalizacje transportu .