Chyba jednak cztery. Z Gdyni do Iławy pociąg prowadziła ta sama lokomotywa serii EU07 z MD Gdynia. Osobna pozycja w wykazie obsługi trakcyjnej i ciężaru pociągu wynika ze zmiany ciężaru składu w Malborku, spowodowana dołączeniem jakichś wagonów, a nie ze zmiany lokomotywy. Wymiana lokomotywy na inną tej samej serii z tej samej lokomotywowni na tak krótki odcinek (Malbork - Iława) byłoby trochę bez sensu. Świadczy też o tym to, że w drodze powrotnej tego rozdzielenia nie ma, a skład na całej trasie miał ten sam ciężar. Swoją drogą w Iławie odłączano jakieś wagony (te dołączone w Malborku?), bo ciężar składu wracał do pierwotnej wielkości 500 ton. Czy kolega @ksiezyc_nad_gieesem ma jakieś materiały, z których można wyczytać jak zmieniał się skład na całej trasie pociągu? Może ten dodatkowy wagon to były przesyłki ekspresowe?