Co do linii helskiej, po remoncie żadne ograniczenia już nie obowiązują - było to komentowane na skyscrapercity.
Swoją drogą, dlaczego Niemcom opłaca się eksploatacja BR218, Czechom eksploatacja Nurków i Bardotek a nam eksploatacja dość często młodszych SU45 czy SU46 już się nie opłaca. Wynajem nurków kosztował przez te ostatnie lata chyba już grubo ponad 100 milionów złotych (jeżeli dobrze pamiętam w tym rozkładzie ma to być około 20 mln zł). Oczywiście nie umiem powiedzieć czy nie taniej byłoby wyremontować kilka SU45/SU46, ale uważam, że to byłaby lepsza opcja...
Swoją drogą, dlaczego Niemcom opłaca się eksploatacja BR218, Czechom eksploatacja Nurków i Bardotek a nam eksploatacja dość często młodszych SU45 czy SU46 już się nie opłaca. Wynajem nurków kosztował przez te ostatnie lata chyba już grubo ponad 100 milionów złotych (jeżeli dobrze pamiętam w tym rozkładzie ma to być około 20 mln zł). Oczywiście nie umiem powiedzieć czy nie taniej byłoby wyremontować kilka SU45/SU46, ale uważam, że to byłaby lepsza opcja...
Teraz to samo dzieje się z EP09. Po doprowadzeniu, że Gliwice ich nie dostały do naprawy zakład zlikwidowano. Teraz IC już dwa razy ukończyło przetarg bez złożonych ofert...
Ostatnio edytowane: