Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
No tak. Bardziej mi chodzi o kompozycję składu wagonowego biorąc pod uwagę przydział tych wagonów . Przypuszczam, że mogły tworzyć zestawienia z piętrowymi Bohunami.
W żadnym razie nie są "dedykowane" (nie pasują) do tej lokomotywy (E186 143-4). Co więcej, ze 100% pewnością stwierdzam, że żaden z wagonów w zielono-kremowym oraz czerwono-kremowym malowaniu, już z dużym napisem Przewozy Regionalne oraz logo tegoż przewoźnika ("strzałki"), nie pasuje do żadnej z trzech eksploatowanych przez Przewozy Regionalne lokomotyw TRAXX (E186 141-8, E186 143-4, E186 145-9).
Pisząc "dedykowane" miałem na myśli, że sprzedawane są w zestawie. Co do tego czy do siebie pasują miałem wątpliwości (jak się okazuje całkiem słuszne).
Taki fajny temat "porzucony", a przecież wysyp taboru PR był niedawno...
Epoka wojenki między PR, a IC to akurat okres moich narzeczeńskich podróży kolejowych z zahaczeniem o początek małżeństwa. Do czasu, oczywiście, kiedy dorobiliśmy się samochodu i kolej automatycznie poszła w odstawkę. Teraz, kiedy przychodzą na świat moje dzieci, chciałbym z jednej strony sprawić im prezent na przyszłość, a z drugiej uhonorować fajny okres mojego życia. W tabor PR jednoznacznie pchnęło mnie imię dla córki - Gabrysia...
Skompletowałem zatem dla dzieciaków dwa składy - IR Mamry oraz IR Piast wg zdjęć poniżej. Wybrane zestawienia są o tyle fajne, że - przy odjęciu jednego wagonu z Piasta, żeby było tyle samo i dzieciaki nie były zazdrosne - obydwa składy są dość podobne: jeden wagon multimedialny, dwa wagony piętrowe i jeden zwykły wagon przedziałowy. Przy odrobinie kooperacji mogą też sobie złożyć coś z trzema albo czterema piętrusami, a przecież takich składów było od groma....
MTB 163 026 "Gabrysia", w której usunąłem oryginalne pantografy i wstawię od ACME ROBO 212830 A9oy 50 51 19-00 258-0, st. Olsztyn ROBO 212840 A9ouy 50 51 19-08 172-5, st. Leszno Piko 97059 B16mnopux 50 51 26-08 045-4, st. Leszno Piko 97060 B16mnopux 50 51 26-08 066-0, st. Leszno
Dla syna z kolei IR Piast.
https://flic.kr/p/qHCP1q Piko 96372 EU07-169, w której w wolnej chwili wymienię silnik na pięciobiegunowy od ET22 Piko 97613 A9ou 51 51 19-10 015-1, st. Olsztyn Piko 97035 B16mnopux 50 51 26-08 068-6, st. Poznań Piko 97034 B16mnopux 50 51 26-08 065-2, st. Poznań ROBO 212810 A9ou 50 51 19-00 132-7, st. Szczecin
Jako piąty wagon można użyć Piko 97612 lub któregoś z wypustu Herisa.
Tutaj sprawa jest dość prosta:
Wspomniany Piko 96372, ale akurat u mnie to będzie ACME "Marysia". Jak syn będzie chciał, to sobie zrobimy podmiankę lokomotyw
Wspomniany Piko 97613 (kupiłem drugi egzemplarz, który sprzedam, jak tylko pojawi się coś z innymi numerami, żeby nie dublować wypustu w składzie syna). Piko 97612
oraz dwie bonanzy do wyboru z numerów Piko 96644, Piko 96645, Piko 96646, Piko 96647.