Witam, mam lokomotywę BR 204 DB i identyczną BR 112 DR, oraz BR 211/212 DB (V-100) DB ostatnie produkcje Roco (BR 204/112) i trochę starsze V-100 DB IIIep. i BR 212 DB roco proffesional, w innych starszych i nowszych modelach wagonów i lokomotyw Roco gniazda są równo z czołem lokomotywy, tj nie wystają z przodu, poza obrys lokomotywy a w tych modelach wystają (ok 3-4 mm); mam pytanie czy można przesunąć cały mechanizm (w BR 204/112 i BR 211/212) tak aby po założeniu krótkich sprzęgów np śledzi cały skład był połączony bufor w bufor, a tu jest odstęp prawie jak przy zamontowanych klasycznych sprzęgach piko/roco? W papierowych instrukcjach nic nie znalazłem, chcę je rozkręcić i zobaczyć (są nowe, dlatego nic na siłę) dlatego liczę na podpowiedź ewent wskazówki od innych miłośników taboru DB...
pozdrawiam escobar
pozdrawiam escobar