ST44-309 za czasów służby na PKP malowana była z pewnością tak samo, jak cała ujednolicona reszta. Podobieństwo wyglądu lokomotywy ST44-309 z tym z zapodanego przez ciebie zdjęcia numeru 313 będzie bardzo zbliżone --- jeśli chodzi o malowanie w czasach służby na PKP w zasadzie do roku 2001 (ale akurat ta 313 malowana była po staremu do 2007 roku). Zdjęcie ST44-313, które zapodałeś wykonano w lutym 2007 roku, a po naprawach rewizyjnych loka ta wygląda inaczej. Jest zielona w innym, bardziej soczystym odcieniu, nie ma żółtych pasków na bokach, za to jakieś trójkątne dziwadło:
ST44-313
http://x.garnek.pl/ga9233/a4497d267e6532a9018168a3/st44_313.jpg
źródło: http://x.garnek.pl/
Dla porównania fotka "przed" zmianą:
ST44-313
http://www.klf.lubelskakolej.net/2007/newfeb/st443131.jpg
źródło: http://www.klf.lubelskakolej.net
Jak widać, zmienił się tez kolor numeru serii na czole i boku. Do 2007 roku był czarny, po 2007 biały
Mam też wątpliwości czy ta 309, o której piszesz, że chciałbyś wykonać, miała dwudzielne żaluzje. Zdarzały się bowiem numery z zakresu 300-400, które miały żaluzje trójdzielne i dwa "wywietrzniki" nad żaluzjami - jak np. ST44-324:
http://www.kolejowaklatka.org/foto/013/5/big/13579.jpg
foto: http://www.kolejowaklatka.org/
Tak więc bez jakiegoś zdjęcia 309-ki ciężko będzie to zweryfikować. Nie wiadomo też czy 309 miała listwy ozdobne na czole czy poręcze. Wygląd tej serii jest bowiem różny jeśli chodzi o szczegóły i bez uściślenia konkretnego czasookresu jaki chcesz zamodelować i odpowiedniej dokumentacji foto weryfikującej tą wiedzę (nawet jeśli chodzi o służbę w danej MD) - będzie trudno. Jak chcesz mieć wszystko zgodnie z oryginałem, lepiej wybierz egzemplarz, o którym jest więcej danych.