Witojcie,
Mam pytanie, taki mały rekonesans. Co Wy na to, by poprosić jednego z producentów taboru, by nam zrobił fabrycznie malowane:
Nurka CD 754 w barwach oryginalnych z dodatkowym logiem PKP IC (epoka VI) - wklejam filmy, by nie męczyć się ze zdjęciami nie swoimi i w ogóle
oraz
CKD Praha T448 w malowaniu DB Cargo Polska (lub DB Schenker Polska) (epoka VI)
???
Dlaczego pytam? Bo czasem listy piszę, a niekiedy odzywają się do mnie ludzie, którzy coś mogliby zrobić dla rozwoju naszego N-kowego rynku
Dlaczego akurat zaproponowałem te dwa malowania? W przypadku Nurka można go także bez problemu zestawić z nowymi wagonami Trixa (zejdzie na rynku czeskim i niemieckim). Może np. zaproponować zestaw z kalką do samodzielnego nałożenia? (coś jak Fleischmann z BR50 czy 52 kiedyś). Gorzej, że wagonów PKP IC jeszcze za bardzo nie ma, chociaż tyle Trixów Y-greków YB/70 się teraz pojawiło, że bazy pod przemalowania jest aż nadto
w przypadku T448 mógłby zejść również na rynku niemieckim. W barwach Orlenu raczej bym mu za zachodnią granicą wielkiego powodzenia nie wróżył
Mam pytanie, taki mały rekonesans. Co Wy na to, by poprosić jednego z producentów taboru, by nam zrobił fabrycznie malowane:
Nurka CD 754 w barwach oryginalnych z dodatkowym logiem PKP IC (epoka VI) - wklejam filmy, by nie męczyć się ze zdjęciami nie swoimi i w ogóle
oraz
CKD Praha T448 w malowaniu DB Cargo Polska (lub DB Schenker Polska) (epoka VI)
???
Dlaczego pytam? Bo czasem listy piszę, a niekiedy odzywają się do mnie ludzie, którzy coś mogliby zrobić dla rozwoju naszego N-kowego rynku
Dlaczego akurat zaproponowałem te dwa malowania? W przypadku Nurka można go także bez problemu zestawić z nowymi wagonami Trixa (zejdzie na rynku czeskim i niemieckim). Może np. zaproponować zestaw z kalką do samodzielnego nałożenia? (coś jak Fleischmann z BR50 czy 52 kiedyś). Gorzej, że wagonów PKP IC jeszcze za bardzo nie ma, chociaż tyle Trixów Y-greków YB/70 się teraz pojawiło, że bazy pod przemalowania jest aż nadto
w przypadku T448 mógłby zejść również na rynku niemieckim. W barwach Orlenu raczej bym mu za zachodnią granicą wielkiego powodzenia nie wróżył